تولید انبوه خودروی شیائومی از نیمه اول ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد

لی‌ جون، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی شیائومی، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تولید انبوه خودرو را از نیمه‌ی اول ۲۰۲۴ آغاز کند.

یکی از سخن‌گویان شیائومی در گفت‌وگو با رویترز و بر اساس اظهار نظر مقام ارشد این شرکت، خبر تولید انبوه خودرو ساخته‌شده توسط غول فناوری چینی را اعلام کرد. زانک زیوان، مدیر بخش بازاریابی بین‌المللی شیائومی نیز این خبر را در حساب رسمی ویبو خود به اشتراک گذاشت. این اولین هدف رسمی شرکت مورد اشاره در بازار خودروهای برقی است که اولین بار در اوایل سال جاری اعلام شد.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش گیزموچاینا، ارزش سهام شیائومی در یک روز ۵٫۴ درصد افزایش یافته است و از ۱۲ می ۲۰۲۱، این بزرگ‌ترین افزایش در ارزش سهام این شرکت محسوب می‌شود. غول فناوری چینی در ماه مارس بیانه‌ای در مورد سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در پروژه‌های مرتبط با خودروهای الکتریکی منتشر کرد. این سرمایه‌گذاری طی ۱۰ سال آینده به بخش خودروسازی این شرکت تزریق خواهد شد. شیائومی در ماه اگوست نیز مراحل ثبت کسب‌وکار مرتبط با تولید خودروهای الکتریکی خود را تکمیل کرد.

در حال حاضر این شرکت به‌ دنبال استخدام افراد متخصص در سه‌ حوزه‌ی مختلف خودروسازی است. البته هنوز مشخص نیست که شیائومی اولین خودروی خود را با همکاری سایر برندهای خودروساز تولید خواهد کرد یا قصد دارد آن را به‌تنهایی بسازد؛ بنابراین باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما در مورد ورود شیائومی به جمع تولیدکنندگان خودروی الکتریکی چیست؟ آیا موفقیت این شرکت در صنعت موبایل به بخش خودروسازی نیز گسترش خواهد یافت؟ لطفاً دیدگاه خود را در این زمینه با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

شایعه: مشخصات شیائومی می ۱۲ در پنتی یک‌ساله‌ ذکر شده است خودروی تفریحی و برقی پایونیر با ظرفیت پیمایش ترکیبی ۷۰۰۰ کیلومتر معرفی شد سامسونگ برای ساخت باتری خودروهای برقی با استلانتیس همکاری می‌کند فاکسکان سه نمونه اولیه از خودروهای برقی خود را با نام تجاری فاکسترون به نمایش گذاشت نسل جدید تویوتا لندکروزر با کیت بدنه و رینگ‌های لیبرتی واک معرفی شد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×