تماشا کنید: نگاه اجمالی به نسخه اولیه آیفون ۴ با لوگو ستاره مرگ فیلم جنگ ستارگان

ویدئو منتشرشده در یوتیوب یک نگاه اجمالی از نمونه اولیه گوشی کمیاب آیفون ۴ موسوم به ستاره مرگ ارائه می‌دهد؛ گوشی هوشمندی که با مدل نهایی تفاوت‌های جالبی دارد.

به‌تازگی کانال یوتیوبی DongleBookPro ویدئویی را از نمونه اولیه آیفون ۴ به اشتراک گذاشته که به‌طور غیرمعمول پشت دستگاه دارای لوگوی «ستاره مرگ» است. درواقع، اپل برای جلوگیری از نشت اطلاعات از این لوگو استفاده کرده بود. لوگو مذکور به‌نوعی می‌توانست هویت آیفون را پنهان کند و این را القا کند که دستگاه یادشده یک محصول تبلیغاتی دیزنی برای فیلم جنگ ستارگان است.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که دستگاه مورد بحث تفاوت‌هایی با نمونه‌ی نهایی دارد. برای مثال، مدل ستاره مرگ از نمایشگر غیر رتینا استفاده می‌کند و هیچ‌گونه پیچ قابل مشاهده‌ای ندارد و از قرار معلوم، پیگیره دستگاه با استفاده از پیچی که در سینی سیم‌کارت پنهان شده، استوار می‌ماند.

مقاله‌ی مرتبط:

افزون‌براین، دستگاه دارای تنظیمات دوربین کاملا متفاوتی نسبت به مدل‌های آیفون ۴ است و در بخش نرم‌افزار، دستگاه یک بیلد تست داخلی را اجرا می‌کند که می‌تواند اولین نسخه iOS 4 باشد که تاکنون دیده شده است.

تماشا در یوتیوب

این دستگاه همچنین دارای یک قاب شفاف منحصر‌به‌فرد با لوگوی مشابه ستاره مرگ است که ظاهرا هیچ‌وقت به بازار عرضه نشد. گفتنی است این نخستین نمونه اولیه آیفون نیست که خریداران توانسته‌اند آن را تهیه کنند. برای مثال، در اوایل سال جاری میلادی، تصاویری از آیفون ۱۲ پرو در نسخه اولیه رنگ آبی اقیانوس آرام به صورت آنلاین منتشر شد.

به‌طور کلی، اپل در گذشته نمونه‌های اولیه بسیاری از محصولاتش را برای دور ماندن از گزند رسانه‌ها و افشاگران طوری طراحی می‌کرد که قابل تشخیص نباشند. برای مثال، کوپرتینویی‌ها نخستین نسل از اپل واچ را دورن قابی به شکل آیپاد تعبیه کرده بودند که عملا تشخیص آن را غیرممکن بود.

اطلاعات جدیدی درباره تاریخ عرضه گلکسی S21 FE 5G منتشر شد بررسی گلکسی A52s 5G سامسونگ بنچمارک‌های تراشه Core i9-12900K با توان مصرفی ۲۴۱ وات از برتری آن نسبت به تراشه M1 مکس خبر می‌دهند مقایسه مشخصات ردمی نوت 11 پرو با شیائومی سیوی نخستین آیفون USB-C جهان تقریبا ۱۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شد منبع APPLEINSIDER
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×