تصویر فاش شده از قاب گلکسی S22 اولترا، از طراحی جدید دوربین آن پرده برداشت

به‌تازگی تصویری از قاب دوربین گلکسی S22 اولترا در ویبو منتشر شده که طراحی جدید دوربین آن را فاش می‌کند.

تنها چند ماه تا عرضه گلکسی S22 اولترا که در حال حاضر یکی از مورد بحث‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود، باقی مانده است. ماژول دوربین این دستگاه، یکی از بخش‌های آن است که بیشترین حدس‌ها درباره‌اش مطرح شده و افشاگران طراحی‌های مختلفی از آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش گیزموچاینا، اطلاعاتی که در ابتدا فاش شدند از ماژول P شکل دوربین گلکسی S22 اولترا خبر می‌دانند، طرحی که با استقبال زیادی روبه‌رو نشد. سپس جزئیات افشاشده از دوربین این دستگاه به سمت طراحی جزیره‌ای دوگانه حرکت کردند. در این طراحی، جزیره اول میزبان آرایه دوربین سه‌گانه است، درحالی‌که دوربین چهارم و فلش در جزیره دوم قرار داشتند.

اما بار دیگر اطلاعاتی درباره دوربین گلکسی S22 اولترا منتشر شده که ما را بیش از گذشته با آن آشنا می‌کند. طرح جدید هنوز ظاهر P شکل خود را حفظ می‌کند اما یک تغییر در آن اعمال شده است؛ جزایر حذف‌ شده‌اند و هر لنز دارای برآمدگی مخصوص خود بوده و آرایه دوربین این‌گونه تقسیم‌بندی شده است.

این طرح جدید برای اولین بار در شبکه‌ اجتماعی چینی ویبو منتشر شد. پس از آن OnLeaks آن را پیدا کرده و در توییتر به اشتراک گذاشت. عکس مذکور یک قاب مشکی ساده برای گلکسی S22 اولترا با برش‌های جداگانه برای هر لنز دوربین را نشان می‌دهد. در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

قاب گلکسی S22 اولترا

به نظر ما، این طراحی بهترین پیاده‌سازی طرح P شکل است؛ زیرا حداقل زیبا به نظر می‌رسد. به غیر از دوربین، گلکسی S22 اولترا بدنه‌ای مستطیلی دارد که یادآور سری نوت است که اکنون دیگر خبری از آن نیست. به نظر می‌رسد سامسونگ در تمایز ظاهر اولترا از بقیه سری S22 قاطع است، بنابراین تمام این آزمایش‌های انجام شده برای یافتن طراحی جذاب‌تر منطقی به نظر می‌رسد. همچنین اخیرا مشخص شد که این دستگاه دارای حفره درون صفحه‌نمایش نخواهد بود و در عوض ناچ قطره‌ای را برای میزبانی دوربین خود انتخاب کرده است.

در گزارش دیگری آمده بود که این گوشی پرچم‌دار دارای صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی QHD+ امولد با نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. دوربین عقب آن می‌تواند شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری باشد. همچنین دوربین جلوی گلکسی S22 اولترا می‌تواند یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی داشته باشد.

نظر شما همراهان زومیت درباره طراحی دوربین گلکسی S22 اولترا چیست؟ آیا شما طراحی P شکل آن را می‌پسندید؟

عرضه جهانی سری P50 هواوی سال آینده آغاز می‌شود سامسونگ اولین کارخانه‌ی تولید باتری خودرو‌های برقی را در ایالات متحده می‌سازد اولین گوشی تاشوی اوپو احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد ایسوس برنامه زمانی انتشار اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های هوشمند خود اعلام کرد تصاویر رندر گلکسی تب S8 به همراه مشخصات احتمالی منتشر شد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×