تصویر تبلت نوکیا T20 پیش از معرفی منتشر شد

تبلت نوکیا T20 در تاریخ ۱۴ مهر معرفی خواهد شد؛ اما پیش از معرفی رسمی، تصویری از آن منتشر شده است که نمای جلو و عقب تبلت را نشان می‌دهد.

به گزارش گیزموچاینا، نوکیا قصد دارد تبلت جدیدی در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر ۱۴۰۰) معرفی کند. Zingnews.vn تصویر تبلت نوکیا T20 را منتشر کرد؛ اما پس از زمانی کوتاه تصویر مذکور حذف شد. خواننده‌ای که این مقاله را در وب‌سایت خبری نام‌برده مطالعه می‌کرد، تصاویر را در اختیار SuomiMobiil قرار داد. تصویر ارائه‌شده نمای جلو و عقب تبلت نوکیا T20 را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در لبه‌ی بالایی تبلت نوکیا T20 دکمه و پنجره‌ی بلندگو قرار گرفته است. از طرفی دیگر، هنگامی که تبلت در جهت عمودی قرار بگیرد، دوربین سلفی در سمت چپ دیده می‌شود. به‌ نظر می‌رسد گوشه‌ی پایین تبلت، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا قرار دارد و در پنل پشت آن یک دوربین با فلاش LED تعبیه شده است.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس گزارش‌ها، این تبلت به صفحه‌نمایش ۱۰٫۳۶ اینچ مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود با اندروید ۱۱ همراه باشد. قدرت سخت‌افزاری تبلت نوکیا T20 را احتمالا یکی از تراشه‌های Unisoc نظیر T610 ،T618 یا T700 تأمین خواهد کرد.

این تبلت نوکیا با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز جزئیاتی درباره‌ی ظرفیت باتری تبلت T20 منتشر نشده است؛ اما گواهینامه CQC نشان داد که این تبلت احتمالا فقط از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود تبلت نوکیا T20 در نسخه‌ی Wi-Fi و Wi-Fi + 4G به‌ ترتیب با قیمت احتمالی ۱۸۵ یا ۲۱۷ پوند و ۲۰۲ یا ۳۲۷ پوند وارد بازار شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصویر تبلت نوکیا T20 چیست؟

نوکیا X100 و نوکیا G300 به فهرست Netflix HDR اضافه شدند فهرست گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ که از وای‌فای 6/6E پشتیبانی می‌کنند مینگ چی کو: اپل از ارائه نمایشگر OLED در آیپدهای ۲۰۲۲ صرف‌ نظر کرده است موتو تب G20 موتورولا با صفحه‌نمایش ۸ اینچ LCD و تراشه‌ی هلیو P22‌T معرفی شد تصویر رندر تبلت گوگل پیکسل ظاهر زیبای این محصول را نشان می‌‌دهد منبع GIZMOCHINA
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×