تصویر ابزارک‌های آب‌وهوای اندروید 12 فاش شد

زمان زیادی تا انتشار رسمی اندروید ۱۲ باقی نمانده و به‌تازگی تصاویر مربوط به ابزارک‌های جدید این سیستم عامل برای نمایش وضعیت آب‌وهوا در دسترس قرار گرفته است.

سرانجام ابزارک‌های جدید و مورد انتظار نمایش وضعیت آب‌وهوا به جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی سیستم عامل موبایل گوگل اضافه شد. سبک طراحی این ابزارک‌ها از دستورالعمل بصری متریال پیروی می‌کند. اگر یکی از دارندگان گوشی‌ پیکسل باشید و پنجمین نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۱۲ را نصب کرده‌ باشید، اکنون می‌توانید از این ابزارک‌های جدید استفاده کنید.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش فون‌آرنا، این ویژگی احتمالا یکی از آخرین قطعات پازل اندروید ۱۲ است که پیش از رونمایی رسمی از این سیستم عامل در دسترس قرار گرفته است. امشب گوگل در رویداد مخصوص معرفی سری پیکسل ۶، نسخه‌ی عمومی اندروید ۱۲ را هم منتشر خواهد کرد.

ابزارک‌های جدید به‌خوبی با زبان طراحی متریال یکپارچه شده‌اند. این ابزارک‌ها فعلاً بیشینه و کمینه‌‌ی دمای روز را در شهر محل سکونت کاربر نشان می‌دهند. زمینه‌ی این ابزارک‌های جدید بسیار زیبا است و از آیکون‌های چشم‌نواز و فونت ضخیم برای نمایش اطلاعات روی آن بهره گرفته شده. رنگ‌بندی ابزارک جدید آب‌وهوا از تصویر زمینه جدا شده و مثل سایر المان‌های گرافیکی اندروید ۱۲، به‌طور جداگانه قالب‌بندی شده است.

اندروید ۱۲ از نظر طراحی ظاهری تغییرات خیره‌کننده‌ای داشته و حالا ابزارک‌های زیبای آب‌وهوا نیز به جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی این سیستم عامل اضافه شده است. مسلما این یک اقدام خوب از جانب گوگل است که ابزارک‌های مورد نیاز کاربران را در سیستم عامل موبایل محبوب خود ارائه بدهد. ابزارک‌ها همیشه جزء جدایی‌ناپذیر اندروید بوده‌اند؛ اما پس از اینکه اپل آن‌ها را به آی‌اواس اضافه کرد، گوگل بار دیگر با توجه ویژه به ابزارک‌های اندروید، سعی دارد از ویژگی‌های آن در اندروید نهایت بهره را ببرد.

نظر شما در مورد ابزارک آب‌وهوایی جدید اندروید ۱۲ چیست؟

مک‌اواس مانتری احتمالا بدون قابلیت یونیورسال کنترل عرضه خواهد شد شایعه: خانواده گوگل پیکسل ۶ می‌تواند رشد دوبرابری فروش را تجربه کند با غیر فعال کردن ویژگی امنیتی جدید ویندوز 11، عملکرد و کارایی آن افزایش می‏‌یابد پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی پیکسل 6 گوگل (امشب ساعت ۲۰:۳۰) از مراسم معرفی پیکسل 6 گوگل چه انتظاراتی داریم منبع phonearena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×