تصاویر رندر و مشخصات احتمالی موتو E40 موتورولا منتشر شد

طبق شایعات منتشرشده، موتو E40‌ احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراشه‌ی Unisoc Tiger T700 مجهز خواهد شد.

موتورولا در حال برنامه‌ریزی برای معرفی گوشی هوشمندی از سری Moto E است. به گزارش گیزچاینا، چندی پیش این شرکت موتو E20 را با مشخصات بسیار خوب و اقتصادی رونمایی کرد و اکنون قصد دارد گوشی دیگری با نام موتو E40 معرفی و به بازار عرضه کند. در ماه گذشته وجود گوشی مذکور تأیید شد و اکنون افشاگر معروف، ایوان بلس،جزئیاتی درباره‌ی طراحی موتو E40 منتشر کرده است.

تصاویر رندر ارائه‌شده از گوشی آینده‌ی موتورولا برخی از ویژگی‌های احتمالی آن مانند نرخ نوسازی، طراحی و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت را نشان می‌دهد. طبق گزارش‌ها و شایعات، موتو E40 به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد موتو E40، یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سری Moto E در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. این گوشی موتورولا از تراشه‌ی Unisoc Tiger T700 بهره خواهد برد و با این‌ تفاسیر، موتورولا قصد دارد بار دیگر از تراشه‌ی Unisoc برای گوشی‌های اقتصادی استفاده کند.

پنل جلو و پشت موتورولا موتو E40

تصاویر رندر منتشرشده وجود دوربین سه‌گانه درون ماژول مستطیلی را تأیید می‌کنند. حسگر اثر انگشت این گوشی در پنل پشت قرار گرفته و در داخل آن لوگوی موتورولا حک شده است. بر اساس شایعات، موتو E40 در پنل جلو، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل و در پنل پشت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را میزبانی خواهد کرد و هنوز جزئیاتی درباره‌ی سایر حسگر‌ها در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود دوربین ماکرو و دوربین سنجش عمق را شامل شود. ترکیب دوربین‌های نام‌برده معمولا برای گوشی‌های هوشمند پایین‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در لبه‌ی سمت راست سه دکمه دیده می‌شود که شامل دکمه‌ی تنظیم صدا، دکمه‌ی پاور و دیگری احتمالا دکمه‌ی اختصاصی گوگل اسیستنت است.

ماژول دوربین موتورولا موتو E40

مقاله‌های مرتبط:

طبق شایعات، اندروید ۱۱ گو ادیشن به‌صورت پیش‌فرض قدرت نرم‌افزاری موتو E40 را تأمین خواهد کرد. این گوشی حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد داشت و احتمال دارد درگاه کارت حافظه microSD برای استفاده از فضای بیشتر در نظر گرفته شده باشد.

منابع نشان می‌دهند که موتو E40 دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، Wi-Fi، بلوتوث ۵، GPS و پورت USB-C و احتمال وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری اشاره کرد. این گوشی به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود و انتظاری برای ارائه‌ی شارژ سریع نخواهیم داشت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر رندر و مشخصات احتمالی موتو E40 موتورولا چیست؟

شایعه: شیائومی سه مدل ردمی K50 با تراشه‌های متفاوت معرفی خواهد کرد یکی از مدیران شیائومی شایعه وجود مدل پرچم‌دار سیوی را رد کرد امکان باز کردن قفل و استارت ماشین با گوشی سامسونگ فراهم شد پیکسل ۶ گوگل در تیزری جدید رؤیت شد شایعه: تولید گلکسی اس 22 به‌مراتب بیشتر از مدل‌های دیگر خواهد بود منبع GIZCHINA
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×