تبلت های جدید سامسونگ در دیجی کالا

تبلت‌ها انقلاب جدیدی در حوزه دستگاه‌های هوشمند بودند و از روزی که وارد بازار شدند تا‌به‌امروز، همواره جایگاه خود را به‌خوبی حفظ کرده‌اند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

وجود دستگاه‌هایی با صفحه‌های بزرگ و رزولوشن بالا از جهات مختلفی با استقبال فراوان مصرف‌کنندگان رو‌به‌رو شد و هنوزهم افراد همواره در انتظار ورود بهترین تبلت‌ها به بازار هستند. کارهایی که می‌­توانید با تبلت‌ها استفاده کنید، از کارهایی که می‌توانید با گوشی استفاده کنید، بیشتر است و درواقع تبلت‌ها از جهات مختلف بسیار کاربردی هستند. شاید تاکنون به کاربرد‌های مختلف تبلت و ترفند‌های مختلف برای استفاده از آن فکر نکرده باشید. در این‌جا می­‌خواهیم به‌صورت مختصر بعضی از این ترفند‌ها و کاربرد‌ها را با‌هم بررسی کنیم.

ابتدا باید بدانید که یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی که باید در استفاده از تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند داشته باشیم، یک مودم با‌کیفیت است. مودم‌ها می‌توانند سرعت اینترنت ما را تغییر دهند و خصوصا مودم‌های بی‌سیم و همراه که جدید وارد بازار شده‌اند، می‌توانند بسیار کاربردی و مفید باشند. به‌عنوان مثال، جدیدترین مودم های 5g یا 4g همراه اول یکی از این موارد است که می‌توانید با خرید آن از اینترنت پرسرعت همراه به‌صورت دائم استفاده کنید و دچار قطع و وصلی اینترنت نشوید.

۱. افقی گرفتن تبلت

دیجی کالا

تبلت‌ها شبیه مستطیل‌های بزرگی هستند که از روی گوشی‌ها ساخته شده‌اند و کمی از آن‌ها بزرگ‌تر هستند. درواقع، تبلت‌ها همان گوشی با اندازه بزرگ به‌شمار می‌آیند و یکی از چیزهایی که درباره آن‌ها باید بدانید، این است که این گوشی‌های بزرگ برای استفاده افقی طراحی شده‌اند. در بسیاری از مدل‌های جدید، می‌بینیم که دوربین سلفی تبلت به‌صورت افقی و در بالای مستطیل قرار نگرفته است و تنها اگر تبلت را در حالت افقی به دست بگیریم، دوربین سلفی در وسط آن قرار دارد.

درواقع، از بسیاری از جهات این این نوع طراحی بسیار هم کاربردی است. به‌عنوان مثال، زمانی که می‌خواهید عکس بگیرید، افقی گرفتن تبلت در دست خیلی راحت‌تر است و از افتادن تبلت جلوگیری می‌کند. درحقیقت، وزن زیاد تبلت درمقایسه‌با گوشی باعث می‌شود تا زمانی که می‌خواهید از دوربین سلفی استفاده کنید، امکان انداختن تبلت بیشتر شود؛ بنابراین، قرار گرفتن دوربین سلفی در حالت افقی عملی هوشمندانه برای تبلت‌ها به‌حساب می‌آید.

۲. استفاده از هر دو دست هنگام بازی

گیمرها همیشه داشتنِ دسته بازی را از نکات مهم بازی‌کردن می‌دانند و نبود دسته برای آنان شاید کمی سخت باشد. تبلت‌ها از این نظر مناسب گیمرها هستند که به‌گونه ای طراحی شده‌اند که در حالت افقی هر دو دست گیمر در گوشه‌های تبلت قرار بگیرد و حس در دست‌گرفتن یک دسته بازی را به گیمر القا می‌کند. اگر شما تیمی حرفه‌ای هستید، احتمالا به تبلت نسل جدید احتیاج خواهید داشت.

یکی از جدیدترین مدل‌های تبلت سامسونگ که اخیرا وارد بازار شده، گلکسی تب s ۷ پلاس است که با داشتن طراحی حرفه‌ای برای گیمر‌ها، وسیله‌ای بسیار کاربردی و با‌کیفیت است. این تبلت در هنگام بازی داغ نمی‌کند و باعث عرق‌کردن دست شما نمی‌شود. از ویژگی‌های دیگر این تبلت بهره‌مندی از قابلیت شارژ سریع محسوب می‌شود و نگه‌داری شارژ باتری این تبلت بسیار مناسب کسی است که دائم می‌خواهد از آن استفاده کند.

۳. قلم‌های کاربردی

دیجی کالا

استفاده از قلم‌های هوشمند در تبلت‌های سامسونگ شاید چندان کاربردی به‌نظر نرسد؛ اما این تبلت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناسب طراحی و بازی باشند و خصوصا کسانی که به قلم برای کار ویرایش عکس یا طراحی لباس نیاز دارند، وسیله‌ای بسیار کاربردی باشد.

قلم‌های تبلت و خصوصا قلم‌های تبلت سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی بتوانید با آن‌ها در اپلیکیشن‌های ویرایش عکس یا اپلیکیشن‌های طراحی لباس از تمام امکانات یک اپلیکیشن به‌خوبی بهره‌مند شوید و محدودیت‌هایی که در گذشته برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها داشتید، دیگر تجربه نکنید.

این قلم‌ها دقیقا حس در دست گرفتن مداد را به شما القا می‌کنند؛ بنابراین، این تکنولوژی جدید می‌تواند جایگزین خوبی برای استفاده از مداد و کاغذ باشد تا در استفاده از این منابع صرفه‌جویی و درختان کمتری قطع شود.

۴. کامپیوتر کوچک همراه

اگر تا‌به‌حال نمی‌دانستید، باید به شما بگوییم تبلتی که در دست دارید و می‌خواهید درباره ترفند‌های آن نکاتی بدانید، کامپیوتری کوچک است. درواقع، شما تنها با اضافه‌کردن صفحه‌کلید کوچک تاشو و یک موس بی‌سیم می‌توانید کامپیوتر همراه داشته باشید. وزن تبلت چیزی حدود ۵۰۰ گرم است و به‌جای حمل‌کردن لپ‌تاپ که وزن زیادی دارد، می‌توانید از تبلت خود استفاده کنید و در موقعیت‌های مختلف کارهایتان را با آن انجام دهید.

۵. کتاب‌خوان حرفه‌ای

بسیاری از افراد هستند که از تبلت به‌عنوان کتاب همراه استفاده می‌کنند. کتاب کاغذی جدا از هزینه‌ای که دارد، به محیط‌زیست آسیب می‌زند و باعث قطع درختان بسیار زیادی می‌شود. کتاب‌های دیجیتال که در اپلیکیشن‌های مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی موجود هستند، جایگزین بسیار مناسبی برای کتاب‌های کاغذی هستند. درواقع با ورود به عصر دیجیتال، کتاب‌های کاغذی تا حد زیادی منسوخ شده‌اند. به‌همین‌منظور، استفاده از تبلت را به‌جای کتاب کاغذی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

صفحه تبلت بزرگ است و برای خواندن کتاب به چشمان شما آسیبی نخواهد زد. در‌ضمن، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف رنگ پس‌زمینه کتاب دیجیتال خود را تغییر دهید یا حتی فونت آن را مطابق با سلیقه خودتان تنظیم کنید. اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان به شما این امکان را می‌دهند تا دقیقا احساس کنید که در حال خواندن کتاب کاغذی هستید و دقیقا همه‌چیز مشابه کتاب طراحی شده است.

۶. ترفندهای عکاسی

شما با استفاده از تبلتی که کیفیت دوربین مطلوبی داشته باشد، می‌توانید عکس‌های حرف‌های زیادی هم بگیرید. تنها کافی است که با جست‌وجویی ساده روش‌های مختلف عکاسی را به‌خوبی فرا‌بگیرید. درواقع، تبلت‌ها این امکان را به شما می‌دهند که فضای بازتری از آنچه مقابلتان است، ببینید و صفحه بزرگ تبلت از این نظر بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد.

امیدواریم این ترفندها توانسته باشد شما را در استفاده بهتر از تبلت تان کمک کرده باشد. برای یادگیری ترفند های عکاسی با گوشی و تبلت به این لینک مراجعه کنید.

اکس نوین؛ کیف پولی امن برای نگهداری تتر آخرین فرصت پذیرش بدون آزمون در معتبرترین دانشگاه های ترکیه با آرتان بورس تاپ آموزش‌های رایگان ارز دیجیتال در پاورآپ ترید چرا پروژه‌ها شکست می‌خورند؟ روش صحیح مدیریت پروژه با میزیتو رویداد ارائه معکوس دیوار و جوانه در حوزه HR-Tech در دانشگاه شریف برگزار می‌شود منبع دیجی کالا
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×