به‌روزرسانی واتساپ؛ پیام‌های موقت گروهی و تنظیمات بیشتر برای حریم‌شخصی

به‌روزرسانی جدید واتساپ این امکان را به کاربر می‌دهد که پیام‌های موقت گروهی ارسال کند.

سالی که گذشت برای واتساپ فرازونشیب‌های فراوانی داشت و شرکت تحت مالکیت متاورس در دادگاه‌ها و جلسه‌های حقوقی زیادی در زمینه‌ی امنیت کاربران حضور داشت. افزون‌براین، بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی ازجمله واتساپ در سال گذشته‌ی میلادی ویژگی اصلی ارسال پیام خصوصی موقت و خودبه‌خود حذف‌شونده را برای افزایش امنیت کاربران معرفی کردند. اخیرا توسعه‌دهندگان در به‌روزرسانی جدید برنامه‌ی خود گزینه‌های بیشتری برای ارسال پیام موقت در واتساپ فراهم کردند.

با عرضه‌ی به‌روزرسانی، واتساپ در بیانیه‌ای اظهار کرد که از‌این‌پس کاربران می‌توانند قابلیت ارسال پیام حذف‌شونده را به‌صورت پیش‌فرض فعال کنند. قطعا با روشن‌کردن این ویژگی، پیام‌های ارسالی با اتمام مدت زمان نمایش حذف خواهند شد.

علاوه‌بر‌این، تغییر دیگری در به‌روزرسانی واتساپ ارائه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های موقت خود را در بازه‌های زمانی ۲۴ ساعت یا ۹۰ روز تنظیم کنند؛ درحالی‌که پیش‌از‌این، حذف خودکار پیام‌های موقت فقط بعد از گذشت ۷ روز انجام می‌شد؛ درنتیجه اکنون کاربران سه گزینه‌ی زمانی پیش‌رو دارند.

مقاله‌های مرتبط:

واتساپ تلاش کرده است که سطح حریم شخصی را افزایش دهد و ویژگی پیام‌های موقت را به چت‌های گروهی نیز اضافه کند؛ بنابراین، تمام گزینه‌های حذف خودکار پیام در این بخش نیز قابل‌تنظیم هستند. در توضیحات شرکت تأیید شده است که این ویژگی‌ها به‌صورت خودکار روی چت‌های گروهی که از قبل ساخته شدند، فعال نمی‌شود و کاربران باید به‌صورت دستی از تنظیمات چت گروهی آن را روشن کنند.

این تغییرات فقط با تمرکز بر افزایش سطح حریم شخصی کاربران واتساپ طراحی شدند و تلاش این شرکت برای برطرف‌کردن نیاز کاربران فضای مجازی به‌منظور افزایش حریم شخصی با قابلیت‌هایی مثل ارسال پیام موقت فردی و گروهی یا اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو یک‌ بار قابل‌نمایش را نشان می‌دهد. برای دسترسی به تنظیمات پیام‌های موقت واتساپ می‌توانید در بخش Privacy تنظیمات، گزینه‌ی «Default Message Timer» را انتخاب کنید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ارسال پیام موقت در گفت‌وگوهای گروهی چیست؟

تاریخچه‌ی مرورگر اج با جستجوی ویندوز یکپارچه می‌شود eBay به اشتباه حساب برخی کاربران را مسدود کرد قابلیت پین‌کردن پنجره ویدئو خود کاربر به‌زودی به مایکروسافت تیمز اضافه می‌شود آموزش غیرفعال‌کردن فیلتر محتوای حساس در اینستاگرام گوگل مکان نوار جست‌وجوی اپ خود را برای سازگاری با دیگر اپلیکیشن‌ها تغییر داد منبع phonearena androidcentral
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×