به‌روزرسانی آزمایشی جدید نرم‌افزار پخش موسیقی وینمپ منتشر شد

شرکت توسعه‌دهنده‌ی وینمپ نسخه‌ی جدیدی از این نرم‌افزار محبوب و کلاسیک پخش موسیقی را منتشر کرد.

وینمپ (Winamp) یکی از پخش‌کننده‌های موسیقی بود که اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و توانست به‌سرعت به‌ یکی از پخش‌کننده‌های محتوای چندرسانه‌ای برتر در رایانه‌های شخصی تبدیل شود. با‌این‌حال پس از چند به‌روزرسانی نسبتا ضعیف و ارائه‌‌نشدن نسخه‌های جدید در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰‌، محبوبیت این نرم‌افزار کاهش یافت.

ناگفته نماند توسعه‌دهندگان وینمپ تاکنون تلاش‌هایی برای احیای مجدد این نرم‌افزار انجام داده‌اند. اکنون، تیم توسعه‌ی این برنامه با جدیت روی آن کار می‌کند؛ هرچند آخرین به‌روزرسانی وینمپ چندان شبیه برنامه‌ی اصلی نیست.

به‌گزارش XDA، نسخه‌ی اصلی نرم‌افزار وینمپ با شماره‌ی ۵٫۶۶۶٫۳۵۱۶ از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۳ به‌عنوان نسخه‌ی نهایی در دست توسعه بود. سرانجام در اکتبر ۲۰۱۸ نسخه‌ی ناتمام ۵٫۸ این نرم‌افزار در‌دسترس قرار گرفت و Radionomy، مالک وینمپ و مشهور به Shoutcast، تصمیم گرفت آن را دوباره برای عموم کاربران منتشر کند.

تیم توسعه‌دهنده‌ی وینمپ در آن زمان وعده داد به‌روزرسانی‌های بیشتری برای این نرم‌افزار منتشر خواهد کرد؛ وعده‌ای که هرگز محقق نشد. اکنون وب‌سایت رسمی این پروژه دوباره طراحی شده است و نوید «به‌روزرسانی خلاقانه‌ و نمادین‌ترین پخش‌کننده‌ی صوتی جهان» را می‌دهد.

وینمپ 5.8

در‌حال‌حاضر اطلاعات زیادی از این نسخه در‌دسترس نیست؛ اما پروژه‌ی جدید مثل پخش‌کننده‌ی موسیقی استاندارد به‌نظر نمی‌رسد. در یکی از بخش‌های سایت نوشته شده است «فضای منحصر‌به‌فردی برای سازندگان» خواهد داشت که باعث می‌شود از نزدیک با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند و درآمد منصفانه‌تری به‌دست آورند.

AudioValley، شرکت مادر Shoutcasr و وینمپ اعلام کرده است که این نرم‌افزار به پلتفرمی جامع برای علاقمندان به صوت تبدیل خواهد شد که سازندگان، کاربران موسیقی، پادکست‌ها، ایستگاه‌های رادیویی، کتاب‌های صوتی و هر محتوای جانبی دیگری را به‌هم متصل خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

وینمپ جدید بیشتر شبیه پلتفرم جدید پخش صوتی اسپاتیفای یا پاندورا است و نه نرم‌افزاری که برای پخش موسیقی تولید شده باشد. AudioValley احتمالا قصد دارد از نام وینمپ به‌منظور تبلیغات برای پلتفرم صوتی خود بهره ببرد و شاید در این شرایط، کاربران اهمیت زیادی به این موضوع ندهند. البته این نتیجه‌گیری صرفا برپایه‌ی حدس‌وگمان است و شاید توسعه‌دهندگان وینمپ برنامه‌های مهم‌تری برای این نرم‌افزار محبوب و نوستالژیک داشته باشند.

اگر می‌خواهید با نسخه‌ی جدید وینمپ بیشتر آشنا شوید و محیط آن ارزیابی کنید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی این پروژه مراجعه کنید.

نشان‌های تأیید در شبکه‌های اجتماعی ممکن است کاربران به ارسال اخبار جعلی تشویق کند نسخه بتای کروم ۹۷ گوگل نحوه مدیریت کوکی‌‌ها و داده‌های سایت را تغییر می‌دهد Sponsored Messages؛ ابزار جدید تلگرام برای انتشار تبلیغ در کانال‌ها امکان مشاهده تعداد دیسلایک‌های ویدئوها در یوتیوب ازطریق افزونه فراهم شد گوگل درحال آزمایش ظاهر جدید نسخه‌ی وب پلی استور است منبع xda
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×