بازار اینترنتی آهن و فولاد عصرآهن | مهاجرت از بازارهای سنتی به بازار دیجیتال  

در این نوشته قصد داریم با معرفی وب‌سایت عصرآهن، بررسی کنیم که چرا لازم است با بازار اینترنتی آهن و فولاد آشنا شویم و به معرفی روشی نوین و آسان برای خرید آهن‌آلات و مقایسه آن با بازارهای سنتی بپردازیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یک سال پیش یکی از خبرگزاری‌های معتبر و معروف در سطح جهان مقاله‌ای با این عنوان مطرح کرد: «پاندمی ویروس کرونا زندگی بشریت را به سمت آنلاین شدن هدایت می‌کند». براساس تحقیقاتی که طی این نوشته انجام شده بود، احتمال داده بودند این شرایط ممکن است هرگز به حالت قبل برنگردد.

با گذشت زمان و نقش جستن ویروس کرونا در حیات انسان شاهد این تحول عظیم در سبک زندگی روزمره و شغلی‌مان هستیم؛ به‌طوری‌که شروع یک روز معمولی شاید چیزی شبیه به این باشد: از رختخواب بیرون بیایید، گوشی یا لپ‌تاپ را بردارید، اکانت‌های خود را چک کنید، در کلاس آموزشی آنلاین شرکت کنید، با پزشک خود به‌صورت آنلاین در تماس باشید، اخبار روزمره را از توییتر یا اینستاگرام دنبال کنید، مواد‌غذایی و تمامی خریدهای خود را از فروشگاه‌های آنلاین انجام دهید، با دوستان و خانواده تماس ویدئویی برقرار کنید و… .

دیدید! همه آنچه گفته شد، نشانگر یک روال عادی برای زندگی بود که با کمی دقت می‌توان درک کرد امروزه تقریبا همه‌چیز کاملا آنلاین انجام می‌شود.

عصر آهن

بی‌شک هیچ‌چیز نتوانست مثل پاندمی کرونا تمام کارها را به‌سمت آنلاین شدن سوق دهد. ما اکنون در حال تجربه ارتباطات و شیوه زندگی جدیدی هستیم. همچنین، تمایل افراد به سریع انجام‌شدن کارها ما را به این امر نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. اینترنت در چند دهه اخیر در تمامی کسب‌و‌کارها تعبیه شده است (سعی کنید محصولی در ذهن خود بیابید که تهیه آن به‌صورت آنلاین و اینترنتی ممکن نباشد) و بعد از این اتفاق عظیم، نقش پر‌رنگ‌تری یافت. آمار و نتایج به‌دست‌آمده، افزایش خدمات اینترنتی در سطح جهان را نشان می‌دهد؛ به‌‌طوری‌که اثرات گسترش این موج تأثیر زیادی بر دنیای آفلاین خواهد گذاشت.

خرید و فروش آهن آلات از بستر آنلاین

مهاجرت از بازارهای سنتی به‌سمت فروش مدرن باعث شد تا خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی نیز در بستر آنلاین انجام شود. اولین و مهم‌ترین تفاوت بین خرید اینترنتی آهن با خرید به روش قدیمی این است که بازاریابی سنتی صرفا روی فروش محصول تمرکز دارد؛ درحالی‌که بازارهای مدرن ابتدا از دیدگاه مشتری مسائل را بررسی می‌کنند و سپس درصدد برطرف‌کردن نیازهای آن‌ها برمی‌آیند و اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند تا بهترین گزینه‌ها را برای فروش مهیا سازند. بررسی قیمت میلگرد و دیگر مقاطع آهنی از بستر آنلاین بسیار آسان‌تر از قبل شده است.

تقاضا برای مقاطع فولادی هرگز از بین نرفته و به‌نظر نمی‌رسد این تقاضا به این زودی کاهش یابد. صنعت ساخت‌و‌ساز امروز به فراورده‌های فولادی متکی است و ساخت فولاد با بهره‌گیری از مهارت، تجهیزات و تکنیک‌های تخصصی همراه است. در این حوزه، کیفیت محصول و پشتیبانی حرفه‌ای و تحویل سریع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

چرا به‌صورت اینترنتی مقاطع فولادی بخریم؟

تولیدکنندگان فولاد در سراسر ایران در زمینه تولید میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی و دیگر مصالح فولادی تلاش می‌کنند تا با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های جدید، محصولات مرغوب و باکیفیتی عرضه کنند. با وجود رقابت جدی بین تولیدکننده‌ها، انتخاب سخت‌تر خواهد بود.

تنها بستری که می‌توان با کمک آن از موجودی تولیدکننده، انواع محصولات، تنوع سایزبندی و قیمت ارائه‌شده تمامی کارخانجات اطلاع داشت و آن‌ها را با‌هم مقایسه کرد، بازار اینترنتی آهن و فولاد است. با وجود چنین فناوری، اطلاع از قیمت آهن مشکل نخواهد بود و روند خرید مقاطع فولادی به‌آسانی انجام خواهد گرفت.

عصرآهن وب‌سایتی است که به مصرف‌کنندگان فولاد این امکان را می‌دهد در هر کجا که هستند، مقاطع فولادی را به‌صورت غیر‌حضوری و مستقیم از کارخانه مدنظر تهیه کنند. همچنین برای صرفه‌جویی در هزینه حمل‌و‌نقل، تولیدکنندگان هر منطقه را روی نقشه ایران مشخص کرده است تا با استفاده از آن از نزدیک‌ترین کارخانه به محل پروژه خود مطلع شوید.

مزایای خرید اینترنتی آهن آلات

  • دسترسی سریع به بازار آهن آلات
  • بررسی نیازها و اطلاعات مشتری
  • کمک به مشتری برای خرید از تولیدکننده دلخواه
  • مقایسه محصول و قیمت تولیدکنندگان
  • پاسخ‌گویی سریع به تقاضای بازار
  • اطلاع از قیمت صادراتی آهن آلات و خرید آن

بازارهای اینترنتی آهن و فولاد ایران

با گسترش استفاده از بازار اینترنتی آهن و فولاد و رواج آن در بین مصرف‌کنندگان، این شرکت‌ها در تلاش‌اند تا خدمات بهتری برای مشتریان فراهم آورند. عصرآهن هم‌گام با وب‌سایت‌هایی مثل آهن آنلاین، اصفهان آهن، مرکز آهن، آهن پخش، آسرون و… در تأمین نیاز خریداران آهن و فولاد تلاش می‌کند. شما برای خرید مقاطع آهنی می‌توانید به هر‌یک از این وب‌سایت‌ها مراجعه کنید و اطلاعات کاملی از جزئیات مربوط به انواع مصالح فولادی، اخبار آهن آلات و دانسته‌هایی در باب صنعت عمران و فولاد دست یابید.

عصرآهن سابقه‌ای ۳۰ ساله در بازار آهن دارد و از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در بستر آنلاین با به‌کارگیری نیروی جوان و پر‌انرژی در شهر تبریز آغاز کرده است. استان آذربایجان‌شرقی با دربرداشتن بیش از ۲۰ کارخانه تولید فولاد، بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد در کشور است. مجموعه عصرآهن با‌‌‌توجه‌‌‌به موقعیت منطقه‌ای خود، رابط مناسبی بین تولیدکنندگان شمال غرب و دیگر مناطق کشور با خریداران خواهد بود.

عصر آهن

مزایای بازار اینترنتی عصرآهن

کیفیت

برای تولیدکنندگان معتبر مهم است مشتریان محصولات آن‌ها را با کیفیت بالایی تحویل بگیرند. عصرآهن با همکاری با تمامی تولیدکنندگان معتبر ایران، تضمین می‌کند که خرید مشتری با بهترین استاندارد و کیفیت خواهد بود. همه کارخانجاتی که ازطریق عصرآهن محصولات خود را به‌فروش می‌رسانند، تأییدیه‌های ملی و جهانی دارند و از تمامی مقررات لازم در زمینه عرضه فولاد پیروی می‌کنند. در‌واقع می‌توان گفت مشتریان با‌‌توجه‌‌به قیمت‌های ذکرشده، انتظار محصولات باکیفیتی را داشته باشند.

خرید سریع

تا چند سال پیش، خریداران باید با فروشندگان محلی یا انبارهای فروش آهن آلات تماس می‌گرفتند تا استعلام قیمت آرماتور و تیرآهن را بگیرند. بررسی قیمت روز به زمان نیاز داشت و با‌‌توجه‌‌به اینکه تعیین قیمت آهن متکی به عوامل بسیاری است، با تأخیر به دست مشتری می‌رسید. درحالی‌که در عصرآهن، به‌روز‌ترین بازار اینترنتی آهن و فولاد، استعلام قیمت سریع انجام می‌شود و قیمت‌ها فورا به‌روزرسانی می‌شوند. بد‌ین‌ترتیب، راحت‌تر می‌توان از مبلغ نهایی فاکتور مطلع شد.

کمک به فروشندگان

اگر حجم خرید بیش از ۲۲ تن باشد، مستقیما از کارخانه بارگیری خواهد شد؛ اما برای خریدهای کمتر از ۲۲ تن باید به انبار و بنگاه‌های آهن آلات مراجعه کرد. عصرآهن با حمایت از فروشندگان و انبارهای محلی، به افزایش فروش آن‌ها کمک می‌کند. این یعنی عصرآهن رابط بین مشتری و فروشنده خواهد بود.

دسترسی به نزدیک‌ترین کارخانه

همان‌طور‌که پیش‌تر گفته شد در عصرآهن نقشه‌ای از کل ایران مهیا شده است و تولیدکنندگان فولاد براساس محصول تولیدی و موقعیت جغرافیایی دسته‌بندی شده‌اند. استفاده از این امکان جدید در خرید اینترنتی آهن، دسترسی آسان به کارخانجات فولاد را ممکن می‌سازد. برای مشاهده نقشه و لیست تولیدکنندگان فولاد ایران در وب‌سایت عصرآهن روی لینک کلیک کنید. همچنین، در عصرآهن می‌توانید از اخبار روز بازار آهن ایران و جهان مطلع شوید و از دانشنامه‌های حوزه آهن آلات برای پاسخ به پرسش‌های خود استفاده کنید.

جمع‌بندی

تغییرات در ارتباطات اینترنتی و دنیای آنلاین نمی‌توانست در چندین دهه قبل که گوشی‌های هوشمند و بستر ارائه مناسبی وجود نداشت، رخ دهد. رسانه‌های اجتماعی مناسبی وجود نداشت و تماس ویدئو‌کنفرانسی امکان‌پذیر نبود؛ اما با تحولات پیش‌آمده، راحتی و امکانات زیادی ازطریق خرید و انجام کارها به‌صورت اینترنتی ارائه می‌شود. بازار اینترنتی آهن و فولاد ازجمله امکانات نوینی است که برای راحتی خریداران و مصرف‌کنندگان این حوزه در نظر گرفته شده است.

اگر شما هم خریدار هریک از مقاطع فولادی هستید یا نیاز دارید تولیدکنندگان نزدیک به منطقه خود را بشناسید، اگر مهندس عمران یا فروشنده محصولات فولادی هستید یا هرگونه سؤالی در رابطه با بازار آهن و فولاد دارید، به وب‌سایت عصرآهن (https://asreahan.com) مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید ازطریق شماره ۰۴۱۳۳۲۵۰۲۸۰ با مشاوران و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. عصرآهن تمام خدمات خود را براساس نیاز مشتری تنظیم کرده است.

اسمارت برد جی پلاس؛ انقلابی در به اشتراک گذاشتن افکار و ایده‌ها آشنایی با محصولات کنترل تردد شرکت طرح و پردازش غدیر انتخاب و خرید تخت خواب با کیفیت و ایده‌آل از دیجی کالا سفارش فینگر فود از سایت فینگر فود دلنشین خرید از تخفیف‌های باورنکردنی آمازون در بلک فرایدی مالتینا منبع عصر آهن
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×