باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 67 وات احتمالا به استاندارد گوشی‌های ‌مجهز به اسنپدراگون 898 تبدیل خواهد شد

ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات احتمالا به استاندارد گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ تبدیل خواهد شد.

گوشی‌های پرچم‌دار نسل بعد که از پردازنده‌ی بعدی کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۹۸ (اسنپدراگون ۸ نسل یک) بهره می‌برند احتمالا به‌طور استاندارد با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۶۷ وات عرضه خواهند شد.

به گزارش گیزموچاینا، این خبر توسط لودهنده‌ی معروف خبرهای فناوری به‌نام دیجیتال‌چت استیشن در ویبو منتشر شده است. علاوه‌بر این قبلا یک شایعه‌ی مشابه با این خبر در ویبو منتشر شده بود که براساس آن، کوالکام احتمالا نام تراشه‌ی پرچم‌دار بعدی خود را با سبک اسنپدراگون ۸xx معرفی خواهد کرد. مدیاتک نیز به‌تازگی روش مشابهی را در پیش گرفته و نام دایمنسیتی ۲۰۰۰ را به دایمنسیتی ۹۰۰۰ تغییر داده است.

استاندارد باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری در گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات از مدتی قبل در گوشی‌های چینی، به‌خصوص محصولات برندهای زیر مجموعه‌ی BBK الکترونیکز (شامل اوپو، ریل‌می و وان‌پلاس) ارائه شده است؛ بنابراین جای تعجب نیست که شرکت‌های دیگر ازجمله شیائومی با نوآوری‌های خود، گوشی‌های جدیدی با فناوری شارژ ۱۲۵ وات روانه‌ی بازار کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

باتوجه به پردازنده‌های قدرتمند جدید و نمایشگرهای باکیفیت که ابعاد بزرگ و وضوح تصویر زیادی دارند و از نرخ نوسازی بالا هم پشتیبانی می‌کنند، استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی یک قابلیت ضروری است. از مدتی قبل استفاده از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی در گوشی‌های پرچم‌دار به استاندارد این بازار تبدیل شده است. همان‌طور که می‌دانید مصرف انرژی صفحه‌نمایش‌های ۱۲۰ هرتزی نسبت به نمایشگرهای ۹۰ هرتز بیشتر است و به‌همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند تلاش می‌کنند از باتری‌های بزرگ‌تری در پرچم‌داران خود بهره ببرند.

گفته شده عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل یک (که احتمالا با نام اسنپدراگون ۸۹۸ معرفی خواهد شد) نسبت به نسل قبلی این تراشه حدود ۲۰ درصد بهتر خواهد بود. این پردازنده شامل یک هسته‌ی اصلی از نوع کورتکس X2 آرم با فرکانس کاری ۳٫۰ گیگاهرتز، سه‌ هسته‌ی میان‌رده مبتنی بر کورتکس A710 با فرکانس کاری ۲٫۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم‌مصرف مبتنی بر کورتکس A510 با فرکانس کاری ۱٫۷۹ گیگاهرتز است. انتظار می‌رود این پردازنده با فناوری چهار نانومتری سامسونگ تولید شود.

قابلیت‌های بزرگ‌نمایی دوربین وان پلاس 10 پرو فاش شد سامسونگ در وب‌سایت جدید خود صفحه‌نمایش‌های OLED تاشو جدید را به‌نمایش گذاشت عملکرد گلکسی اس 21 با تراشه کوالکام در تست‌های 5G بسیار بهتر از پیکسل 6 گوگل است رند‌رها و مشخصات کلیدی سری Reno7 اوپو فاش شد پتنت آیفون، مک پرو و اپل واچ شیشه‌ای اپل منتشر شد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×