اینستاگرام قابلیت انتخاب نمایش پست‌های دلخواه را آزمایش می‌کند

اینستاگرام به‌تازگی چند ویژگی جدید را در اپلیکیشن خود پیاده‌سازی کرده و حالا در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های دلخواهشان را برای نمایش در فید اصلی انتخاب کنند.

اینستاگرام از اواخر اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) تغییرات مختلفی را در نحوه‌ی نمایش پست‌های تایم‌لاین خود آزمایش می‌کند. حال به‌گزارش 9to5mac، این پلتفرم در نظر دارد چند ترفند دیگر را نیز قبل از انتشار عمومی آزمایش کند.

فید فعلی اینستاگرام ترکیبی است از عکس‌های جدید حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و پست‌هایی که این اپلیکیشن به شما پیشنهاد می‌دهد؛ اما قابلیت جدید و آزمایشی اینستاگرام به شما اجازه خواهد داد تا فقط پست‌های افراد یا حساب‌هایی که به‌عنوان favorites انتخاب کرده‌اید، تماشا کنید.

منو آزمایشی انتخاب پست‌های نمایشی را در اسکرین‌شات فاش‌شده زیر مشاهده می‌کنید:

instagram screenshot 3

علاوه‌بر آزمایش قابلیت‌های مختلفی در تایم‌لاین، اینستاگرام برای بهبود ویدئوهای لایو نیز تغییراتی اعمال کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

با‌توجه‌‌به دو اسکرین‌شات دیگری که از نسخه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن به بیرون درز پیدا کرده است، به‌زودی کاربران می‌توانند ناظرانی به لایو زنده اضافه کنند، درحال‌حاضر، فقط کاربری که لایو را شروع کرده باشد، می‌تواند آن را مدیریت و ناظرانی به آن اضافه کند.

screenshot instagram 1

screenshot instagram 2

همان‌طورکه در یکی از اسکرین‌شات‌ها دیده می‌شود، ناظر اضافه‌شده به لایو مسئولیت نظارت و مدیریت کامنت‌ها و کمک به میزبان را برعهده دارد. اینستاگرام هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار رسمی این قابلیت‌ها مشخص نکرده است.

قابلیت انتخاب پست‌های نمایشی دلخواه در فید اصلی اینستاگرام برای شما کاربردی دارد؟ انتخاب ناظر در هنگام لایو چطور؟

نسخه ویندوز آیکلاد با پشتیبانی از ProRes و ProRaw به‌روزرسانی شد قابلیت تبدیل متن به گفتار به Reels اینستاگرام اضافه می‌شود حمایت مالی اینستاگرام از تولیدکنندگان محتوا برای افزایش محبوبیت ریلز اینستاگرام به‌زودی از شما درخواست می‌کند کمی استراحت کنید مرورگر فایرفاکس به فروشگاه ویندوز استور اضافه شد منبع 9to5mac
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×