اپل به‌منظور تقویت تیم اسپیکرهای هوشمند، سرپرست نرم‌افزار هوم پاد استخدام می‌کند

اپل به‌منظور تقویت و افزایش فعالیت در حوزه اسپیکرهای هوشمند، یکی از اعضای سابق خود را به‌عنوان سرپرست نرم‌افزار HomePod استخدام کرده است.

اپل درکنار آمازون و گوگل یکی از غول‌های بازار خانه‌های هوشمند محسوب می‌شود و معمولا بسیاری از استانداردهای صنعت یادشده را این سه شرکت ایجاد می‌کنند. برای مثال، گوگل و اپل مشغول کار روی قابلیت همکاری ازطریق ابتکاراتی مانند Matter هستند که برای دستیابی به درجه‌ای از استانداردسازی خانه‌های هوشمند برای تسهیل قابلیت همکاری ایجاد شده است. بااین‌حال در سال‌های اخیر سؤالات زیادی درباره تعهد اپل به ارائه محصولات سخت‌افزاری در صنعت خانه‌های هوشمند وجود داشته است. غول دنیای فناوری محصول چندان پرفروشی در بازار خانه‌های هوشمند ندارد و اخیرا تولید و عرضه نخستین نسل هوم‌پاد را نیز کاملا متوقف کرده است.

گفته می‌شود اپل از این قضیه ناخوشایند است و قصد دارد تا تیم‌های این بخش همچون اسپکرهای هوشمند را برای رقابت همه‌جانبه با آمازون و گوگل تقویت کند. در این راستا، غول دنیای فناوری افروز فملی را به‌عنوان سرپرست بخش نرم‌افزار اپل استخدام کرده است. جالب است بدانید که فملی در کارنامه خود سابقه کار در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ برای اپل را دارد. وی ابتدا در برنامه‌های صوتی و سپس به‌عنوان یک مهندس ارشد در زمینه صدا در این شرکت کار کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

گفته می‌شود فملی اپل را ترک کرد تا استارتاپ صوتی Sync را همراه با کریستوفر استرینگر، طراح سابق صنعتی اپل، تأسیس کند؛ البته دیری نپایید که وی شرکت یادشده را در اوایل سال ۲۰۲۱ پس از کمک به توسعه اسپیکر Cell Alpha که به‌عنوان اولین اسپیکر ترای‌فونیک (Triphonic) جهان لقب گرفته بود، ترک کرد.

سرپرست نرم‌افزاری جدید هوم‌پاد کارشناسی موسیقی را از برکلی و مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه موسیقی، علوم و فناوری از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است. این استخدام در حالی صورت می‌گیرد که اپل با وجود تلاش برای داشتن سهم زیادی از بازار، تاکنون موفقیت بزرگی را در این زمینه به‌دست نیاورده است. برآوردها حاکی از آن است که آمازون بیش از دو سوم بلندگوهای هوشمند در ایالات متحده در اختیار دارد؛ درحالی‌که گوگل یک چهارم از این بازار را در اختیار دارد.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، اپل نسل نخست هوم‌پاد را کامل خود را متوقف کرد تا کانون توجه خود را روی بازاریابی هوم‌پاد مینی، بلندگوی هوشمند ۹۹ دلاری که در پاییز ۲۰۲۰ معرفی شد، معطوف کند. شواهد نشان می‌دهد که اپل همچنین در حال ساخت دستگاهی ادغام‌شده از اپل تی‌وی و هوم‌پاد است که به دوربین فیس‌تایم (وب‌کم) نیز مجهز خواهد شد و به‌نوعی می‌توان آن را جاه‌طلبی اپل جلب نظر خریداران درنظر گرفت.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید. نحوه تماشای رویداد Unleashed اپل در ۲۶ مهر قابلیت فست شارژ اپل واچ سری ۷ با آداپتور ۵ وات مبتنی بر پروتکل USB-C PD نیز کار می‌کند طرح‌های مفهومی iPadOS 16، بهبودهای چندوظیفگی این سیستم‌عامل را به تصویر می‌کشد کانترپوینت: اپل همچنان با اختلاف پرسودترین برند بازار گوشی‌های هوشمند است تصویری از تفاوت ابعاد نمایشگر اپل واچ سری ۷ با نسل گذشته منتشر شد منبع APPLEINSIDER
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×