اپل به‌روزرسانی فرم‌ور ایرپاد را با پشتیبانی از کانورسیشن بوست منتشر کرد

اپل آخرین به‌روزرسانی فرم‌ور هدفون‌های ایرپاد و بیتس را با پشتیبانی از قابلیت کانورسیشن بوست منتشر کرد.

به‌روزرسانی فِرم‌ور محصولات صوتی اپل همچون هدفون‌های ایرپاد و بیتس شامل رفع برخی اشکالات و بهبودهای جزئی است. این به‌روزرسانی همچنین شامل پشتیبانی از قابلیت حائز اهمیت Conversation Boost است که می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود مکالمات افراد کم‌شنوا داشته باشد.

قابلیت کانورسیشن بوست در خلال کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در خرداد سال جاری اعلام شد. از قرار معلوم، کانورسیشن بوست از فناوری پرتودیسی میکروفون و یادگیری ماشینی برای جداسازی صدای انسان استفاده می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

این ویژگی طوری تنظیم شده است که روی فردی تمرکز کند که مستقیما در مقابل کاربر صحبت می‌کند تا به موجب آن، تمرکز برای دارندگان ایرپاد پرو را در مکالمات رودررو آسان‌تر کند. این ویژگی همچنین می‌تواند نویزهای محیطی را که حواس کاربر را پرت می‌کند، فیلتر کند.

گفته می‌شود تقریبا تمامی دستگاه‌های جدید صوتی اپل فِرم‌ور نسخه 4A400 را دریافت می‌کنند. نسخه جدید به‌طور خودکار برای کاربران نصب می‌شود و هیچ مکانیزمی برای اعمال دستی به‌روزرسانی در دسترس نخواهد بود. گفته می‌شود زمانی که ایرپاد یا ایرپاد پرو در کیس شارژ و به دستگاه iOS متصل هستند، فِرم‌ور به‌صورت خودکار نصب خواهد شد.

کاربران ایرپاد می‌توانند فِرم‌ور فعلی را برای لوازم جانبی صوتی خود در برنامه تنظیمات بررسی کنند و گزینه General و سپس About را انتخاب و دستگاه مربوطه را از منو انتخاب کنند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با ایرپاد به این صفحه مراجعه کنید. نسخه جدید فرم‌ور ایرپاد، هدفون‌های اپل را با قابلیت Find My ادغام می‌کند اپل احتمالا آیپد پرو ۲۰۲۳ را به نمایشگر OLED مبتنی بر فناوری LTPO مجهز خواهد کرد برخی از خریداران آیپد مینی ۶ از تغییر شکل نمایشگر شکایت دارند پردازنده A15 حتی از ادعاهای اپل نیز عملکرد بهتری دارد نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس از دید DXOMARK به‌عنوان بهترین نمایشگر دنیای موبایل انتخاب شد منبع APPLEINSIDER
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×