اپل با انتشار ویدئویی دهمین سالگرد فوت استیو جابز را گرامی داشت

ویدئوی منتشرشده در کانال یوتیوب اپل، معارفه‌های انقلابی استیو جابز و دهمین سالگرد فوت وی را گرامی می‌دارد.

اپل روز سه‌شنبه به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت استیو جابز، فیلم کوتاهی با عنوان «جشن استیو» در وب‌سایت خود به اشتراک گذاشت و این ویدئو را برای کسانی که احتمالاً آن را از دست داده‌اند، در کانال یوتیوبی‌اش بارگذاری کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

اپل این ویدئوی کوتاه را نشانه‌ای از ادای احترام به استیو جابز و تجلیل از زندگی و دید فوق‌العاده‌اش توصیف می‌کند. ویدئوی مذکور شامل عکس‌ها و کلیپ‌های کوتاهی از دوران زندگی جابز است و از روزهای ابتدایی او در اپل به‌ همراه هم‌بنیان‌گذار این شرکت یعنی استیو وزنیاک در دهه ۱۹۷۰ تا معرفی آیفون اصلی در سال ۲۰۰۷ را شامل می‌شود.

اپل در توضیح این ویدئو می‌گوید:

استیو معتقد بود افراد با اشتیاق می‌توانند جهان را به سمت بهتر شدن سوق بدهند. او ما را به چالش کشید تا جهان را نه برای آنچه هست، بلکه برای آنچه می‌تواند باشد ببینیم و به بسیاری از ما کمک کرد که همان پتانسیل را در خودمان ببینیم.

تماشا در یوتیوب

استیو جابز در ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت و پس از آن، تیم کوک سکان هدایت اپل را در دست گرفته است. جالب است بدانید که از تیم کوک و جانی آیو به‌عنوان دو فرد بسیار نزدیک به استیو جابز یاد می‌شود و تاکنون خاطرات زیادی از رفیق قدیمی‌شان به اشتراک گذاشته‌اند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید. بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل اتحادیه اروپا مبارزه علیه انحصارطلبی سیستم پرداخت اپل پی را گسترش می‌دهد به دلیل درج شماره‌ی یک زن کره‌ای در سریال Squid Game، گوشی او بی‌وقفه زنگ می‌خورد سومین نسخه بتای iOS 15.1 شامل گزینه‌ای برای خاموش کردن تغییر حالت خودکار به دوربین ماکرو است سومین نسخه بتای iOS 15.1 پشتیبانی از ProRes را به مدل‌های پرو آیفون ۱۳ می‌آورد منبع MACRUMORS
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×