اپل احتمالا هفته آینده پیش‌خرید اپل واچ سری ۷ را آغاز خواهد کرد

گفته می‌شود اپل در صدد است پس از تأخیر تقریباً یک‌ماهه، در هفته‌ی آینده پیش‌فروش اپل واچ سری ۷ را آغاز کند.

اپل ماه گذشته با برگزاری رویداد کالیفرنیا استریمینگ از نسل جدید ساعت هوشمندش با نام اپل واچ سری ۷ رونمایی کرد؛ اما همان‌طور که شایعات قبل از معارفه ادعا می‌کردند، غول دنیای فناوری هیچ‌گونه تاریخ عرضه و حتی پیش‌فروشی برای این ساعت هوشمند اعلام نکرد و تاکنون این موضوع در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. ولی گزارشی از جان پراسر، افشاگر نام‌آشنای محصولات اپل، نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها احتمالاً هفته‌ی آینده پیش‌فروش پوشیدنی مذکور را آغاز خواهند کرد.

جان پراسر پنجشنبه گذشته با استناد به منابع مطلع از برنامه‌های اپل، ادعا کرد که اپل قصد دارد پیش‌فروش اپل واچ سری ۷ را هفته آینده آغاز کند و آن را در اواسط اکتبر در دسترس خریداران قرار بدهد. طبق گزارش‌های اخیر، موضوع مشکلات تولید این محصول عمدتاً به پیچیدگی فرایند ساخت و مونتاژ پنل‌های جدید مربوط می‌شود. در ابتدا گمان می‌رفت تولید انبوه این محصول در ماه آگوست آغاز شود؛ اما دیری نپایید که مشخص شد اپل تولید انبوه را به اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) موکول کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

جالب است بدانید مینگچی کو، یکی از تحلیلگران مورد اعتماد دنیای فناوری، پیش از معارفه رسمی مشکلات تولید را در یادداشتی خطاب به سرمایه‌گذاران به‌تفصیل توضیح داده بود. وی ادعا کرد که نمایشگر تعبیه‌شده در اپل واچ سری ۷ بادوام‌تر خواهد بود و غول دنیای فناوری به جای طرح کابلی قدیمی از یک طرح تماسی جدید استفاده کرده است. نمایشگر جدید برای نخستین بار به فرایند قالب‌گیری با فشار تزریق‌ پایین (LIPO) نیاز دارد و ظاهرا اپل از خط تولید OLED جدیدی برای این محصول استفاده کرده است که می‌تواند کارایی را افزایش و هزینه‌های پنل را کاهش بدهد. از قرار معلوم، این امر مستلزم تأمین‌کنندگان جدیدی مانند LGF، Young Poong و Jabil بوده است و این تأمین‌کنندگان در ابتدا با چالش‌هایی در مونتاژ نمایشگرهای جدید مواجه بوده‌اند.

گفته می‌شود اپل مشکل تولید را در اوایل سپتامبر حل کرده است و شرکای مونتاژ چند هفته پیش تولید انبوه را آغاز کرده‌اند. این جدول زمانی با ادعاهای پراسر درباره برنامه انتشار اواسط اکتبر مطابقت دارد؛ اما پراسر با وجود افشای دقیق برخی از برنامه‌های اپل، اشتباهاتی نیز داشته است. برای مثال، وی بر این باور بود که طراحی اپل واچ سری ۷ هم‌سو با سایر محصولات اخیر اپل به نمایشگر و لبه‌های کاملا تخت مزین خواهد شد؛ اما همان‌طور که می‌دانید، این اتفاق رخ نداد و اپل ساعت هوشمند جدیدش را با حفظ مؤلفه‌های طراحی پیشین و برخی بهبودها رونمایی کرد.

اپل واچ سری ۷ دارای یک شاسی بازنگری‌شده است که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر رتینا را با تقریبا ۲۰ درصد مساحت بیشتر از اپل واچ سری ۶ در خود جای می‌دهد. اپل همچنین از سیستم مدیریت قدرت پیشرفته که با استفاده از کابل USB-C جدید شارژ سریع مغناطیسی، شارژ سریع‌تری ارائه می‌دهد، استفاده می‌کند. علاوه بر این، گزارش کمیسیون فدرال ارتباطات ایالت متحده آمریکا (FCC) نشان می‌دهد که اپل واچ سری ۷ دارای یک ماژول بی‌سیم ۶۰٫۵ گیگاهرتز برای انتقال سریع اطلاعات است.

به‌روزرسانی: گفته می‌شود که مشتریان شرکت ارائه‌دهنده کالاهای لوکس اِرمس (Hermes)، ایمیلی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد پیش‌خرید مدل‌های خاص اپل واچ سری ۷ از ۸ اکتبر ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، اطلاعات اِرمس از ایمیل‌های خدمات مشتری گرفته می‌شود که این شرکت در پاسخ به سؤالات در مورد ساعت جدید اپل ارسال کرده است. در واقع خدمات مشتری اِرمس تاریخ احتمالی پیش‌خرید را ارائه می‌دهد و از ارائه جزئیات بیشتر صرف‌ نظر می‌کند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل واچ به این صفحه مراجعه کنید. سنسور تاور: مجموع درآمد اپ استور و گوگل پلی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ به ۳۴ میلیارد رسیده است مینگ چی کو: اپل از ارائه نمایشگر OLED در آیپدهای ۲۰۲۲ صرف‌ نظر کرده است اپل واچ سری 7 از پردازنده‌ی نسل قبل این ساعت هوشمند بهره می‌برد بررسی iOS 15 و iPadOS 15 [با بررسی ویدیویی] تیک تاک پردرآمدترین اپلیکیشن موبایل در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ منبع APPLEINSIDER
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×