اولین جزئیات گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 افشا شد

بعد از معرفی زد فلیپ 3 و زد فولد 3، حالا اولین جزئیات نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ، زد فلیپ 4 و زد فولد 4 به بیرون درز پیدا کرده است.

سامسونگ بعد از عرضه دو گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 به بازار، شروع به تولید نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود کرد و حالا گزارش‌های تأیید نشده‌ای از اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها افشا شده است.

به گزارش gsmarena و طبق این اطلاعات تأیید نشده، در دو دوربین‌ سلفی گلکسی زد فولد 4 از فناوری بهبود‌یافته دوربین زیر نمایشگر استفاده شده است و دوربین‌های پشت گوشی نیز نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته‌اند.

با اینکه هنوز اطلاعات بیشتری درمورد پیشرفت دوربین‌ پشتی این گوشی در دست نیست، می‌توان امید داشت که با دوربین‌های گوشی‌های پرچم‌دار امروزی قابل رقابت باشد.

لولای به کار رفته در گلکسی زد فولد 4 سبک‌تر از لولای گلکسی زد فولد 3 خواهد بود و این گوشی مقاومت بالاتری در برابر آب و گرد و غبار خواهد داشت. علاوه‌براین، جزئیات منتشر شده حاکی از آن است که ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 4 در مقایسه با گلکسی زد فولد 3 تغییر زیادی نخواهد کرد و تاریخ عرضه آن نیز مشابه تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 3 خواهد بود.

درمورد گوشی گلکسی زد فلیپ 4، طرح‌های اولیه‌ای وجود دارند که نشان می‌دهند در دو دوربین سلفی این گوشی نیز از فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده شده است، از طرفی برخی شایعات حاکی از آن است که حفره دوربین سلفی همچنان در گلکسی زد فلیپ 3 وجود خواهد داشت و به نظر می‌رسد که سامسونگ هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب یکی از این دو فناوری نگرفته باشد.

مقاله‌های مرتبط:

طبق گزارش‌ها گلکسی زد فلیپ 4 در مقابل آب و گرد و غبار نسبت به گوشی نسل قبل خود مقاوم‌تر است و امکان دارد سامسونگ لولای به کار رفته در گلکسی زد فلیپ 4 را برای بهبود کارایی این گوشی به سبک گلکسی زد فولد 4 طراحی کند.

تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ 3 به احتمال زیاد هم‌زمان با تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 4، در نیمه دوم ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) خواهد بود.

باید توجه داشت که این جز‌ئیات، اولین اطلاعات فاش شده از نسل بعدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ است و این شرکت هنوز هیچ‌کدام را تأیید نکرده است. بنابراین حتی اگر همه این جزئیات در حال حاضر درست باشند، تا زمان عرضه امکان تغییر هرکدام وجود خواهد داشت.

شما درباره اطلاعات اولیه نسل بعدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ چه دیدگاهی دارید؟

طراحی گوشی گلکسی A13 در یک رندر جدید فاش شد اپل احتمالا آیفون‌های ۲۰۲۳ را به درگاه USB-C و مودم 5G اختصاصی مجهز خواهد کرد سامسونگ بخشی از ظرفیت تولید گوشی خود را از ویتنام به هند منتقل می‌کند ۵ مدل جدید از گوشی‌های سری Moto G موتورولا با قیمت‌ها و مشخصات مختلف رونمایی شدند وجود ناچ در گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ تأیید شد منبع gsmarena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×