اندروید 12L با گوشی پیکسل 3a و پیکسل 3aXL سازگاری خواهد داشت

نسخه‌ی آزمایشی اندروید 12L با دو گوشی هوشمند پیکسل 3a و پیکسل 3a XL گوگل سازگاری خواهد داشت.

اکنون گوشی هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال گوگل به پایان دوره‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری خود رسیده‌اند، و ظاهرا پیکسل 3a و پیکسل 3a XL محصولات بعدی سری پیکسل خواهند بود که آخرین وصله‌ی امنیتی آن‌ها در ماه مه ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. اما در برنامه‌ی زمانی گوگل برای ارائه‌ی به‌روررسانی‌های نرم‌افزاری، مشخص نبود که آیا گوشی‌های سری پیکسل 3a واجد شرایط دریافت اندروید 12L خواهند بود یا خیر.

به گزارش جی‌اس‌ام‌ آرنا، صفحه‌ی رسمی مربوط به اندروید 12L این موضوع را تأیید کرده است که پیکسل 3a و پیکسل 3a XL به‌روزرسانی آزمایشی اندروید 12L را دریافت خواهند کرد.

android 12L pixel 3a duo

انتظار می‌رود اولین نسخه‌ی آزمایشی اندروید 12L در ماه دسامبر منتشر شود و عرضه‌ی نهایی این سیستم‌عامل نیز در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

اندروید 12L در واقع نسخه‌ای از اندروید اصلی گوگل است که برای تبلت‌ها، دستگاه‌های تاشو و دستگاه‌های مبتنی بر کروم اواس طراحی شده و امکاناتی برای بهره گرفتن از نمایشگرهای بزرگ ارائه می‌دهد. این سیستم‌عامل همچنین یک به‌روزرسانی افزایشی برای گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید ۱۲ خواهد بود.

در این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل، بخش اعلان‌ها، تنظیمات سریع، صفحه‌ی قفل و صفحه‌ی اصلی، برای دستگاه‌هایی که به نمایشگرهای بزرگ مجهز شده‌اند، بهینه شده و از سبک طرح‌بندی دو ستونی جدید بهره خواهد برد. در اندروید 12L قابلیت دیگری ارائه شده است که به کاربران فروشگاه پلی‌استور اجازه می‌دهد از اپلیکیشن‌هایی که برای استفاده در نمایشگرهای بزرگ بهینه نشده‌اند، مطلع شوند که این امر به توسعه‌دهندگان فشار خواهد آورد تا برنامه‌های خود را برای استفاده در صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، به‌روز کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟

سری میت 50 هواوی با تراشه اسنپدراگون 898 احتمالا سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد ویدئویی از بررسی نمونه‌ی ساختگی گلکسی S21 FE به نمایش درآمد سامسونگ احتمال دارد جایگاه نخست بازار گوشی‌ها‌ی هوشمند اروپا را از دست بدهد مشخصات احتمالی سری ردمی K50 منتشر شد رندر جدید پوکو ام ۴ پرو 5G، مدل زرد رنگ و جذاب این محصول را نشان می‌دهد منبع gsmarena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×