الکس گورسکی، مدیرعامل جانسون اند جانسون به هیئت مدیره اپل اضافه خواهد شد

طبق اعلام اپل، الکس گورسکی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مراقبت‌های بهداشتی جانسون اند جانسون، به عضویت هیئت مدیره این شرکت منصوب شده و اعظای هیئت مدیره شرکت را به ۹ نفر افزایش داده است.

اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده است که الکس گورسکی را به هیئت مدیره این شرکت اضافه خواهد شد. جالب است بدانید که گورسکی یکی از باتجربه‌ترین مدیران اجرایی محسوب می‌شود که تحت نظارت او، جانسون اند جانسون به بزرگ‌ترین شرکت مراقبت‌های بهداشتی و یکی از بازیگران مهم در تحقیق در مورد فناوری‌های نوظهور در حوزه سلامت تبدیل شده است. تیم کوک، مدیر عامل اپل می‌گوید:

الکس مدت‌ها است که در مراقبت‌های بهداشتی بینش، تجربه و اشتیاق فوق‌العاده‌اش به فناوری را برای بهبود زندگی و ایجاد جوامع سالم‌تر به کار می‌برد. ما از استقبال او برای عضویت در هیئت مدیره اپل هیجان زده‌ایم و می‌دانم که همه ما از رهبری و تخصص او بهره‌مند خواهیم شد.

گورسکی در سال ۱۹۸۸ به جانسون اند جانسون پیوست و از آن زمان تاکنون در سِمَت‌های مختلفی، از جمله متصدی فروش، مدیریت و بازاریابی کار کرده است. وی که در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد و بر نوآوری و فناوری با سرمایه‌گذاری در بخش‌های دارویی، تجهیزات پزشکی و سلامت مصرف‌کننده تأکید دارد. او در حال حاضر بر نیروی کار جهانی متشکل از ۱۳۰ هزار نفر نظارت دارد، اما قرار است در ژانویه ۲۰۲۲ عنوان مدیرعامل را به خواکین دواتو واگذار کند.

گورسکی علاوه‌بر اپل، در هیئت مدیره‌های IBM، بنیاد تراویس مانیون و مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا نیز خدمت فعالیت دارد. او همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره بخش تجاری و رئیس کمیته حاکمیت شرکتی آن است. گورسکی در رابطه با اضافه شدن به هیئت مدیره اپل می‌گوید:

من مدت‌ها است که اعتقاد اپل را به اشتراک می‌گذارم که فناوری پتانسیل بهبود زندگی و ایجاد جوامع سالم‌تر را دارد. پیوستن به هیئت مدیره اپل و عضویت در یک شرکت مبتنی بر ارزش‌ها که دائما در حال نوآوری برای ایجاد و ارتقای شیوه زندگی ما است، یک افتخار محسوب می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

در راستای ابتکارات شرکتی کلیدی اپل، گورسکی به‌دلیل پیشینه‌اش در ارتش آمریکا، از بهبود خدمات سلامت روان برای جانبازان دفاع خواهد کرد. عضو هیئت مدیره جدید دارای مدرک لیسانس علوم از آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت، نیویورک است و بعدا مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را از دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد. با تمامی این اوصاف، گورسکی به‌زودی به اعضای هیئت مدیره اپل، کوک، آرتور دی. لوینسون، جیمز ای بل، ال گور، آندریا یونگ، مونیکا لوزانو، رونالد دی-شوگر و سوزان ال-واگنر می‌پیوندد.

تراشه A16 اپل هنوز می‌تواند با لیتوگرافی ۳ نانومتری تولید شود شرکت طراحی جانی آیو همچان با اپل کار می‌کند مصاحبه جدید تیم کوک: علاقه به بیت کوین و صحبت جنجالی در رابطه با بارگذاری جانبی برنامه‌ها ارز دیجیتال زی کش چیست؛ راهنمای انواع تراکنش ZEC، نحوه استخراج و خرید اپل: روند بازبینی و انتشار برنامه‌های اپ استور در بازه تعطیلات کریسمس متوقف نخواهد شد منبع APPLEINSIDER
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×