اسکوئر سیستم استخراج متن‌ باز برای بیت کوین می‌سازد

جک دورسی در راستای توسعه شبکه بیت کوین و تمرکززدایی صنعت استخراج، در نظر دارد سیستم واحدی ایجاد کند که دسترسی به استخراج بیت کوین را بهبود ببخشد و شبکه‌ غیر متمرکز آن را گسترش بدهد.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر و اسکوئر، برنامه‌های بیشتری برای توسعه شبکه بیت کوین دارد. او به‌تازگی اعلام کرده است که شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های مالی اسکوئر در حال بررسی ساخت سیستم استخراج بیت کوین به منظور تمرکززدایی صنعت استخراج در سراسر جهان است.

دورسی برنامه‌های خود را تأیید کرده و توضیح داده است این سیستم چگونه کار می‌کند و وجود آن چه ضرورتی دارد. سیستم ایده‌آل دورسی از سیلیکون شخصی‌سازی‌شده و توسعه متن‌ باز بهره می‌برد. همانند کیف پول سخت‌افزاری اسکوئر که همچنان در دست ساخت است، این سیستم نیز با همکاری جامعه طراحی و ساخته می‌شود.

به گزارش Cointelegraph، دورسی در رشته توییتی هدف خود از رویکرد مشارکتی در تمرکززدایی شبکه بیت کوین را این‌گونه توضیح داد:

اسکوئر در حال بررسی ایجاد سیستمی متن‌ باز برای استخراج بیت کوین برای افراد و مشاغل در سراسر جهان است که از سیلیکون شخصی‌سازی‌شده استفاده کند. هرچه این سیستم غیر متمرکزتر باشد، شبکه بیت کوین منعطف‌تر خواهد بود.

دورسی معتقد است که تمرکززدایی شبکه بیت کوین، امنیت این شبکه را به‌خصوص بعد از استخراج آخرین بیت کوین تأمین خواهد کرد. علاوه بر این، سیستم اسکوئر قصد دارد با نوآوری در سیلیکون‌، الگوریتم‌های هشینگ و یکپارچه‌سازی‌، راه حل‌ مناسبی برای بهینه‌سازی مصرف برق هنگام استخراج بیت کوین ارائه بدهد.

مقاله‌های مرتبط:

راه‌اندازی این سیستم را جسی دوروگوسکر، سرپرست تیم اسکوئر به‌ عهده دارد. او پیش‌تر به راه‌اندازی کیف پول سخت‌افزاری اسکوئر و خدمات امنیتی آن کمک کرده بود.

به گفته دورسی، سیستم استخراج متن‌ باز بیت کوین با استفاده از رویکرد مشارکتی مشابه توسعه کیف پول سخت‌افزاری اسکوئر ایجاد خواهد شد.

در این بیانیه چالش‌هایی که در این پروژه بر سر راه دورسی وجود دارد مانند کمبود تراشه و ادغام عمودی برای تضمین عرضه محصولات نیز عنوان شده‌ است.

دورسی در ادامه هدفش برای ساخت سیستمی واحد در بهبود دسترسی عموم مردم به استخراج بیت کوین را این‌گونه توضیح داد:

در حال حاضر عموم مردم توانایی استخراج بیت کوین ندارند و انگیزه کافی برای یادگیری پیچیدگی‌های این فرایند نیز وجود ندارد. استخراج بیت کوین باید برای همه افراد جامعه به‌سادگی امکان‌پذیر باشد.

نام دورسی اخیرا با راه‌اندازی سیستم پاداش‌دهی در توییتر در فهرست حامیان میلیاردر بیت کوین قرار گرفته است.

کاربران توییتر می‌توانند با استفاده از این سرویس با اتصال اپلیکیشن‌هایی مانند Cash App یا Venmo به حساب خود، از سایر کاربران این پلتفرم رمزارز پاداش بگیرند.

استر کرافورد، مدیر محصول توییتر، ویژگی جدید پاداش‌دهی توییتر را راهی برای درآمدزایی در آینده این پلتفرم می‌داند:

ارزهای دیجیتال افراد را به مشارکت در اقتصاد و جابجایی بین‌المللی پول بدون دردسر تشویق می‌کنند؛ رمزارزها مسیری برای درآمدزایی از طریق توییتر خواهند بود.

شما اقدامات جک دورسی و حمایت او از بیت کوین را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا بیت کوین می‌تواند روزی به راهی برای پرداخت و جابجایی پول به‌صورت بین‌المللی تبدیل شود؟

TSMC قصد دارد پیشرفته‌ترین فب نیمه‌هادی ژاپن را بسازد پوتین: رمزارزها بی‌ثبات‌تر از آن هستند که برای قراردادهای نفتی استفاده شوند رهبران G7 دستورالعمل‌ ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را صادر کردند ده شخص مشهوری که بیت کوین دارند سامسونگ با ۲۳ درصد سهم بازار در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱، پیشتاز فروش گوشی‌‌ هوشمند است منبع cointelegraph
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×