احتمالا واتساپ در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام Communities است

به نظر می‌رسد واتساپ در حال کار کردن روی ویژگی Communities است که به ادمین‌ها قدرت بیشتری برای کنترل گروه‌ها می‌دهد.

به‌تازگی شواهدی منتشرشده که براساس آن، ممکن است واتساپ در حال کار کردن روی Communities باشد. ابتدا در ماه اکتبر XDA Developers متوجه چنین ویژگی شد، اما اکنون WABetaInfo نیز به یافته‌های مشابهی رسیده است.

به گزارش ورج و به نقل از WABetaInfo، به نظر می‌رسد Communities به ادمین‌ها قدرت بیشتری برای اداره گروه‌ها می‌دهد. برای مثال ادمین‌ها می‌توانند در گروه‌های خود، گروه‌های جدید دیگری ایجاد کنند؛ مشابه چنین ویژگی را در دیسکورد مشاهده می‌کنید که چگونه کانال‌های مختلف زیر یک کامیونیتی قرار گرفته‌اند.

ادمین‌ها ممکن است بتوانند از طریق لینک انجمن‌، کاربران جدید را دعوت کرده و سپس شروع به ارسال پیام به سایر اعضا کنند. هنوز نمی‌توان درباره اینکه چت‌های مذکور چگونه هستند دقیق صحبت کرد، اما WABetaInfo می‌گوید به نظر می‌رسد آن‌ها مانند دیگر بخش‌های واتساپ به صورت اند-تو-اند رمزگذاری شده‌اند.

قابلیت جدید واتساپ

همچنین به نظر می‌رسد یک تغییر طراحی ظریف روی بخش جدید اعمال شده باشد که به تمایز چت‌های گروهی معمولی و Communities کمک می‌کند. همان‌طور که WABetaInfo اشاره می‌کند، آیکون‌های Communities مربع‌هایی با گوشه‌های گرد خواهند بود، قالبی که واتساپ به اشتباه آن را در ماه اکتبر فعال کرد (و سپس به سرعت غیرفعال کرد). هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه رسمی این بخش جدید وجود ندارد.

مقاله‌ی مرتبط:

ممکن است واتساپ با کار کردن روی ویژگی Communities قصد داشته باشد شکاف بین اپلیکیشن خود و دیگر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام و سیگنال را کاهش دهد. در اوایل سال جاری، سیاست حفظ حریم خصوصی جدید واتساپ باعث سردرگمی کاربران در مورد آنچه که پیام‌رسان مذکور با فیسبوک به اشتراک می‌گذارد ایجاد کرد و باعث مهاجرت گسترده به سایر اپ‌ها شد. جالب است بدانید هنگامی که ماه گذشته واتساپ همراه با کل شبکه اپ‌های فیسبوک از کار افتاد، تلگرام ۷۰ میلیون کاربر به دست آورد.

آموزش انتقال چت‌ واتساپ از آیفون به اندروید تلگرام یک سرویس حق اشتراک برای حذف تبلیغات ارائه خواهد کرد اپل: مأموریت ما انتخاب بهترین‌ها از نظر خودمان برای کاربران است قابلیت استفاده از واتساپ در چند دستگاه به صورت هم‌زمان دردسترس عموم قرار گرفت ارسال ویدئو ازطریق SMS با ترکیب ویژگی‌های گوگل فوتوز و گوگل مسیجز احتمالا به زودی فعال خواهد شد منبع theverge
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×