آیا سری گلکسی اس 22 سامسونگ به شارژ ۲۵ وات محدود خواهد بود؟

بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در تأییدیه‌ی CCC چین، سرعت شارژ گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ ۲۵ وات اعلام شده است. آیا این خبر واقعیت دارد؟

سامسونگ احتمالا در فوریه‌ی ۲۰۲۲ از نسل جدید پرچم‌داران خود یعنی سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی خواهد کرد. البته بسیاری از ویژگی‌های این گوشی‌ها در گزارش‌ها و خبرهای مختلف فاش شده است. در برخی از شایعات گفته شده که غول فناوری کره‌ای، سرعت شارژ پرچم‌داران بعدی خود را افزایش خواهد داد. بر اساس این شایعات، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی کند؛ اما اخیرا گزارشی منتشر شده است که با خبرهای قبل مطابقت ندارد.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش سم‌موبایل، مدل مخصوص چین گلکسی اس ۲۲ با شناسه‌ی مدل SM-9010، گلکسی اس ۲۲ پلاس با شناسه‌ی مدل SM-S9060 و گلکسی اس ۲۲ اولترا با شناسه‌ی مدل SM-S9080 تأییدیه‌های اجباری CCC را دریافت کرده‌اند. در این تأییدیه مشخص شده که سامسونگ از شارژر EP-TA800 در تمامی این مدل‌ها استفاده خواهد کرد. این شارژٰر از نوع یواس‌بی نوع سی خواهد بود که از یواس‌بی PD و PPS نیز پشتیبانی می‌کند و سرعت شارژ آن ۲۵ وات است. این شارژر شبیه به نمونه‌ای است که سامسونگ در جعبه‌ی بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های میان‌رده‌ و رده‌بالای خود قرار می‌دهد.

آیا این یعنی سرعت شارژ همه‌ی مدل‌های سری گلکسی اس ۲۲ مثل سری گلکسی اس ۲۱ به ۲۵ وات محدود خواهد بود؟ پاسخ کوتاه به این سؤال خیر است. بررسی CCC همیشه با سریع‌ترین شارژر موجود انجام نمی‌شود و شرکت‌هایی مثل سامسونگ از شارژرهای معمولی در فرایند دریافت این تأییدیه بهره می‌برند. به‌عنوان مثال گلکسی تب اس ۷ در لیست CCC با شارژر ۱۵ وات ثبت شده بود اما این دستگاه از سرعت شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. این امکان هم وجود دارد که برخی از شایعات در مورد گوشی‌های مورد اشاره واقعیت نداشته باشند و انتظار می‌رود سامسونگ در سری گلکسی اس ۲۲ از فناوری شارژ ۲۵ وات بهره بگیرد.

فقط زمان می‌تواند نشان بدهد که آیا سامسونگ سرعت شارژ سری گلکسی اس ۲۲ را نسبت به قبل ارتقاء خواهد داد یا خیر. در حال حاضر این شرکت از شارژرهای استاندارد با حداقل قدرت در پرچم‌داران خود استفاده می‌کند. حتی اپل نیز آيفون ۱۳ پرو مکس را با فناوری شارژ سریع ۲۷ وات به بازار معرفی کرده و از این نظر از رقیب کره‌ای پیشی گرفته است. این در حالی است که بیشتر شرکت‌های چینی از فناوری‌ شارژ فوق سریع ۶۵ وات در بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار خود بهره می‌برند. برخی از شرکت‌ها مثل شیائومی و iQOO استفاده از شارژرهای بسیار سریع ۱۲۰ واتی را در محصولات خود آغاز کرده‌اند.

تاییدیه CCC چین گلکسی اس ۲۲

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ سرعت شارژ گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ را محدود خواهد کرد یا امسال شاهد استفاده از فناوری شارژ سریع‌تر در پرچم‌داران این شرکت خواهیم بود؟

تصاویر رندر قاب گلکسی S22 اولترا طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد شایعه: سری میت ۵۰ هواوی سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد شایعه: پیکسل 6 تا پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل [با بررسی ویدیویی] سامسونگ از مکانیسم ثبت سقوط برای بررسی شرایط گارانتی گلکسی زد فلیپ ۳ استفاده می‌کند منبع sammobile
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×