آموزش تصویری و گام به گام دیلیت اکانت اینستاگرام

 آموزش نحوه حذف اکانت اینستاگرام:

اینستاگرام (instagram) یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران گوشی های هوشمند میباشد.به همین دلیل ممکن است افرادی دچار اعتیاد به این برنامه شده و یا حتی در مواردی از هدر دادن حجم اینترنت خود خسته بشوند.ممکن است شما نیز به دلایلی تصمیم بر کنار گذاشتن این برنامه گرفته باشید. لازم به ذکر است که این آموزش برای پاک کردن اکانت اینستاگرام میباشد و نه حذف برنامه آن از گوشی.

"آموزش

نکاتی که بهتر است قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام خود بدانید:

  • بعد از انجام این مراحل و حذف کردن اکانت اینستاگرام ، تمامی اطلاعات شما اعم از: تصاویر،ویدیو ها،پیام های دایرکت،فالوور ها،فالوئینگ ها،لایک ها،کامنت ها و… از دسترس خارج میشوند و تحت هیچ شرایطی قادر به بازگردانی نیستند.
  • پس از پاک کردن اکانت اینستاگرام خود دیگر قادر به ساخت اکانتی دیگر با همان نام کاربری نخواهید بود.همچنین دیگر نمیتوانید با ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده اید،اکانت دیگری بسازید.بدین ترتیب توصیه میشود که اگر قصد ساختن دوباره اکانت را دارید،قبل از شروع مراحل از قسمت Edit profile اقدام به تعویض نام کاربری و ایمیل خود کنید.
  • برای حذف اکانت خود و طی مراحل مربوطه حتما نیاز به پسورد اکانت خود دارید و در غیر این صورت هیچ راهی برای دیلیت اکانت شما وجود ندارد.(در صورتی که با ایمیل ثبت نام کرده اید و به آن دسترسی دارید میتوانید از طریق آن پسورد اکانت خود را بازیابی کنید.)
  • حذف اکانت اینستاگرام در آیفون و یا اندروید نیز طبق مراحل زیر با مرورگر گوشی انجام میشود.
  • دیلیت اکانت اینستاگرام با شماره ممکن نیست و حتما باید پسورد اکانت را داشته باشید.

آموزش مرحله ای پاک کردن اکانت اینستاگرام:

اگر با با تمامی این تفاسیر همچنان قصد حذف دائمی اکانت خود را دارید مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول حذف کامل اکانت اینستاگرام:

همانطور که میدانید حذف اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن این برنامه ممکن نیست و شما باید از طریق مروگر گوشی یا کامپیوترتان به سایت اینستاگرام وارد شوید.

پس ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مخصوص دیلیت اکانت اینستا گرام وارد شوید.

صفحه ویژه دیلیت اکانت اینستاگرام

 

مرحله دوم دیلیت دائمی اکانت اینستاگرام:

در اینجا صفحه Log in اینستاگرام برای شما باز میشود. با وارد کردن نام کاربری و پسورد (username & password) و کلیک بر روی Log in به حسابتان وارد شوید. پیش از این نیز اشاره شد که برای حذف اکانت خود نیاز به پسورد آن دارید.(اگر که رمزعبور خود را فراموش کرده اید بعد از کلیک روی  Forgott password و انجام مراحل به همین صفحه بازگردید و به حساب اینستاگرام خود وارد شوید).البته اگر از قبل با مرورگرتان وارد حساب کاربری خود شده اید نیاز به انجام این مرحله ندارید.

صفحه ورود به اکانت اینستاگرام

مرحله سوم پاک کردن اکانت اینستاگرام:

در این مرحله وارد صفحه اصلی دیلیت اکانت اینستاگرام میشوید . در اینجا کادری وجود دارد که از شما دلیل حذف اکانت اینستاگرامتان را میخواهد. اگر فقط به فکر پاک کردن اکانت خود هستید میتوانید بر روی گزینه Something else کلیک کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله چهارم دیلیت اکانت اینستاگرام:

با انتخاب دلیل پاک کردن اکانتتان کادری دیگر برای شما باز میشود. در این کادر باید رمز عبور حسابتان را مجددا برای اطمینان وارد کنید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام

مرحله پایانی حذف کردن اکانت اینستاگرام:

در مرحله آخر نیز شما باید بر روی کادر قرمز رنگ با نوشته Permanently delete my account کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه اینستاگرام از شما سوال میکند.”آیا از دیلیت اکانت خود اطمینان دارید؟” که با کلیک بر روی Ok و تایید،صفحه دیگری با پیغام حذف موفقیت آمیز از طرف اینستاگرام برای شما نشان داده میشود.

حذف اکانت اینستاگرام

چگونگی دیلیت اکانت اینستاگرام

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×