آشنایی با نرم افزارهای حسابداری ابری و آنلاین بین المللی با نرم افزار حسابداری قیاس

آیا می‌خواهید کسب‌و‌کار خود را با کار سریع‌تر و دقیق‌تر پیش ببرید؟ این کاملا عاقلانه است که در نرم‌افزار حسابداری ابری سرمایه‌گذاری کنید. با انتقال حسابداری خود به سامانه ابری، شما می‌توانید دسترسی آسان به اطلاعات مالی و ظرفیت برای کار با تیم خود داشته باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

استفاده از نرم‌افزار حسابداری معمولی که در سامانه ابری نیست می‌تواند یک کار خسته کننده باشد. اما سامانه ابری، می‌تواند نیاز شما به وقت و تلاش با ارزش شما برای امور حسابداری را برآورده کند.

وقتی از نرم‌افزار حسابداری آنلاین (حسابداری ابری) صحبت می‌شود، بسیاری از افرادی که در حوزه نرم حسابداری و مالی مشغول به فعالیت نیستند فکر می‌کنند این یک مقوله بسیار گسترده و متفاوت است. در صورتی که با توجه به پیشرفت‌هایی که در علم و تکنولوژی رخ می‌دهد و پیشرفت‌هایی که حاصل شده دیگر حسابداری ابری یک مفهوم پیچیده و ناشناخته آن هم در مقوله کامپیوتر به حساب نمی‌آید.

اگر یک حسابدار با تجربه را در شرکت خود داشته باشید نه‌تنها بهره‌وری و خدمات بهتری به مشتریان ارائه می‌دهید بلکه از مزایای حسابداری ابری نیز به بهترین نحو ممکن در راستای گسترش فعالیت و بهبود کسب‌وکار شما استفاده خواهد کرد.

نرم‌افزار حسابداری ابری نرم‌افزاری است مشابه با سایر نرم‌افزارهای حسابداری با این تفات ها که اطلاعات شما روی هارد دیسک کامپیوترتان ذخیره نمی‌شود بلکه روی سرور راه دور ذخیره می‌شود، و دسترسی شما به نرم‌افزار بواسطه اینترنت امکان‌پذیر است.

برای استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری شما نیازی به خرید نرم‌افزار ندارید و همچنین امکانات سخت‌افزاری بخصوصی نیز نیاز ندارید، شما فقط و فقط هزینه دسترسی نرم‌افزار را بصورت بازه زمانی مورد نیاز خریداری می‌کنید.

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری دیگر نیازی به نصب و استقرار نرم‌افزار روی سیستم‌های خود ندارید.

به واسطه نرم‌افزار حسابداری ابری شما براحتی در هر کجایی که باشید می‌توانید به اطلاعات مالی و حسابداری خود دسترسی داشته باشید.

حسابداری آنلاین بهترین راهکار برای دور کاری و گذر از شرایط اپیدمی کرونا است؟

حتی قبل از دوران به اصطلاح کرونا ، 67٪ از شرکت‌ها اظهار داشته‌اند که می‌خواهند روند حسابداری خود را به ابر منتقل کنند. با این حال ، تغییر ناگهانی کار از خانه، ناکارآمدی فوری در فرآیندهای مختلف حسابداری و ماهیت منسوخ آن‌ها را نشان داد. فرایندهای قدیمی در معرض دید قرار گرفتند و ناکافی بودن آن‌ها به اثبات رسید.

فرایندهای دستی، مبتنی بر کاغذ و پیچیده نتوانستند همگام با روند پذیرش فناوری پیش بروند. به همین دلیل است که انتقال به ابر می‌تواند اکنون کار حسابداران را تسهیل کند درحالی‌که آن‌ها را برای پساکرونا در سال‌های آینده نیز آماده می‌کند.

مزایای استفاده از حسابداری آنلاین

  • سهولت استفاده ، درآمد بیشتر
  • کاهش کاغذ بازی ها
  • ایمنی بیشتر
  • سرعت
  • انسجام و یکپارچگی
  • دورکاری

چندین نمونه ی بین‌المللی موفق در حوزه نرم‌افزار حسابداری ابری

قیاس

Zoho Books

ZOHO یک مجموعه از نرم‌افزارهای آنلاین است که بصورت رایگان در اختیار همگان قرار داده شده است. این سرویس شامل ابزارهای مختلف و کاربردی است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای نرم‌افزارهای نصب ani خود روی سیستم باشند.

Quickbooks

QuickBooks یک نرم‌افزار حسابداری رویایی برای مشاغل کوچک است. برای یافتن بهترین نرم‌افزار حسابداری مشاغل کوچک‌، ده‌ها برنامه حسابداری مورد ارزیابی قرار گرفتند که QuickBooks بهترین آنهاست. نرم‌افزار حسابداری QuickBooks Online تقریباً در هر نوع شغلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و پلن‌هایی را متناسب با مشاغل در همه ابعاد ارائه می‌دهد.

OneUp

یک نرم‌افزار حسابداری برای شرکت‌های کوچک است. شما می‌توانید از این محصول برای بازیابی معاملات روزانه بانکی استفاده کنید. همچنین می‌توان از آن برای مدیریت موجودی، CRM مدیریت ارتباط با مشتری و فاکتور استفاده کرد.

Sage

شرکت نرم‌افزاری چند ملیتی انگلیسی که در شهر نیوکاسل واقع در انگلستان مستقر است. تا سال ۲۰۱۷، دومین شرکت بزرگ فناوری انگلستان، سومین تأمین‌کننده بزرگ‌ترین نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی ERP بعد از اورکل و SAP و بزرگ‌ترین تأمین‌کننده کسب و کارهای کوچک است. این شرکت ۶.۱ میلیون مشتری در سراسر جهان و در دفاتر متعدد در ۲۴ کشور دنیا دارد.

Sage Business Cloud X3 به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا داده ها را از گردش کار های مختلف جمع آوری کرده و از این بینش ها برای اطلاع‌رسانی و ساده سازی عملیات استفاده کنند. اتوماسیون را می‌توان بین فرایند هایی مانند فروش و مدیریت مالی برای کاهش زمان صرف شده برای ورود دستی داده ها و ارتباطات خسته کننده بین بخش‌ها اجرا کرد. به عنوان مثال، با Sage ، تیم فروش می‌تواند روی محصولات تخفیف دهد و آن‌ها را بلافاصله پس از دریافت پرداخت در سیستم مالی منعکس کند.

نرم‌افزار حسابداری ابری قیاس

یکی از نمونه های برتر نرم‌افزار حسابداری آنلاین و ابری در کشورمان، نرم‌افزار حسابداری آنلاین قیاس است، این نرم‌افزار با استفاده از تکنولوژی به روز و با امنیت بالا و صیقل خوردن به اعتبار بازتاب نظرات ده ها هزار کاربر سعی بر آن داشته تا تجربه لذت بخشی از استفاده نرم‌افزار تحت پلتفرم وب و ابری را محیا کند.

نرم‌افزار حسابداری تحت وب با سطوح شناور و دارای 3 سطح تفصیلی هم‌زمان شناور، دریافت و پرداخت ، انبارداری و خرید و فروش، بصورت یکپارچه در کنار هم قرار داشته و با اصول و قواعد UX (User experience) باز طراحی و در قالب نسل جدید ارائه شده است.

همینطور کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار اندروید متصل به همین فضای ابری، نسبت به تعریف کالا و خدمات، اشخاص و … اقدام نمایند و انواع اسناد خرید و فروش و دریافت و پرداخت را در هر زمان و مکانی که تلفن همراه خود را به همراه داشته باشند ثبت کرده و تصاویر آن را به اشتراک بگذارند.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر می‌توانید و درخواست مشاهده دمو با شماره تلفن 61952-021 تماس حاصل فرمایید.

اولین قدم برای ورود به ارزهای دیجیتال، آموزش با علیرضا محرابی نیک پرداخت از الان تا شب یلدا ۱۴۰۰ یک جشنواره با جوایز دلاری برگزار می‌کند تکرونویسان عاملی برای موفقیت در کسب و کارها خرید مودم تی پی لینک یا دی لینک از راف نت بلک فرایدی 2021 با علی سیتی منبع نرم افزار حسابداری قیاس
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×