آخرین فرصت پذیرش بدون آزمون در معتبرترین دانشگاه های ترکیه با آرتان بورس تاپ

ترکیه ازجمله کشورهای فوق‌العاده در زمینه جذب دانشجو در رشته‌های متفاوت است؛ البته در‌این‌میان، بی‌انصافی است اگر اعتبار بالا و بی‌نظیر دانشگاه‌های آن را نادیده بگیریم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

متأسفانه خبری که شاید برای برخی کمی نگران‌کننده باشد، این است که از سال آینده دیگر برای ادامه‌تحصیل در ترکیه، داوطلبان نمی‌توانند از شرایط پذیرش بدون آزمون استفاده کنند. ازآنجاکه هر کشوری این اختیار را دارد که شرایط مختص خود را برای هر نوع فعالیتی در نظر بگیرد، از پنجشنبه ۴ آذر پذیرش دانشجویان بدون کنکور در دانشگاه‌های ترکیه ممنوع اعلام شد. تا‌به‌امروز، پذیرش بدون آزمون مزایای بیشتر و حقیقتا استرس بسیار کمتری برای داوطلبان به‌همراه داشت؛ اما نگران نباشید؛ چون خبرهای خوشی از آرتان بورس تاپ در انتظار شما است.

ظرفیت محدود پذیرش بدون آزمون ترکیه فقط با آرتان بورس تاپ

لازم نیست این خبر را آن‌قدر نگران‌کننده در ذهن خود تصور کنید؛ زیرا برای تحصیل در ترکیه آرتان بورس تاپ در‌کنار شما است. این مجموعه تنها مؤسسه‌ای است که امسال ظرفیت‌های خالی در بهترین رشته‌های پزشکی را بدون آزمون خاصی برایتان در نظر گرفته است؛ ظرفیت‌هایی که از سال آینده دیگر وجود نخواهند داشت.

آرتان بورس تاپ

چنانچه تمایل دارید که از شرایط بدون آزمون برای تحصیل در ترکیه استفاده کنید، بهتر است فرصت را غنیمت بشمارید و هرچه سریع‌تر از ظرفیت‌های محدود پذیرش بدون آزمون در این مجموعه استفاده کنید تا بتوانید در رشته‌های زیر به ادامه‌تحصیل در بهترین دانشگاه‌های ترکیه بپردازید:

  • رشته پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی
  • رشته‌های مهندسی، معماری و هنر
  • رشته اقتصاد، طراحی و مد
  • رشته گردشگری، روزنامه‌نگاری و ارتباطات
  • رشته موسیقی، تجارت و بازرگانی و زبان خارجی
  • رشته آموزش، علوم طبیعی و علوم اجتماعی
  • رشته فناوری اطلاعات و علوم پایه

سیاست جذب دانشجو برای تحصیل در ترکیه در سال ۱۴۰۱ تغییر یافت

تنها امسال می‌توانید برای قبولی در ظرفیت‌های موجود در پذیرش بدون آزمون ترکیه از‌طریق آرتان بورس تاپ اقدام کنید. ازجمله دانشگاه‌های معتبر برای تحصیل با پذیرش بدون آزمون عبارت‌اند از:

  • دانشگاه کادیر حاص: رشته مهندسی شهرسازی، رشته سینما و رشته هنرهای نمایشی
  • دانشگاه کوچ: رشته‌های مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، ژنتیک، حقوق، اقتصاد و پرستاری
  • دانشگاه بیلکنت: رشته‌های موسیقی، مدیریت و طراحی داخلی
  • دانشگاه سابانچی: رشته مهندسی عمران
  • دانشگاه یدی تپه: رشته معماری، داروسازی و رشته فیزیولوژی ورزشی
  • دانشگاه آیدین: رشته بیناسنجی و فیزیوتراپی
  • دانشگاه اسکودار: رشته شنوایی سنجی
  • دانشگاه اوزیین: رشته خلبانی
  • دانشگاه آبانت ایزت بایسال: رشته تربیت بدنی

آرتان بورس تاپ حامی شما برای اخذ پذیرش بدون کنکور

آرتان بورس تاپ

مجموعه آرتان بورس تاپ (https://artanburstap.com) بیش از ۶ سال است که در این زمینه فعالیت خود را به‌ثبت رسانده است و بیش از ۱۷۰۰ نفر دانشجو از این طریق، در رشته‌های تاپ و پرطرفدار به‌ویژه پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی و… در بهترین دانشگاه‌های ترکیه به تحصیل مشغول شده‌اند. به‌همین‌دلیل، تا قبل از اینکه با اتمام زمان ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه‌های ترکیه روبه‌رو شوید، از‌طریق آرتان بورس تاپ اقدام و از ظرفیت‌های باقی‌مانده این رشته در این زمینه به نحو احسن استفاده کنید.

این بخشنامه هنوز به‌صورت رسمی به مراکز آموزشی ترکیه ابلاغ نشده و با‌‌توجه‌‌به اعتراض دانشجویان و دانشگاه‌های ترکیه امکان صادر‌نشدن آن وجود دارد؛ اما اگر قصد تحصیل بدون آزمون در ترکیه را دارید، بهتر است ریسک نکنید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://artanburstap.com/landing/no-exam/

آموزش‌های رایگان ارز دیجیتال در پاورآپ ترید چرا پروژه‌ها شکست می‌خورند؟ روش صحیح مدیریت پروژه با میزیتو رویداد ارائه معکوس دیوار و جوانه در حوزه HR-Tech در دانشگاه شریف برگزار می‌شود نوآفرین صندوق پژوهش و فناوری کشور در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات خرید گیمبال از سایت دیدنگار منبع آرتان بورس تاپ
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×